Tukisukat auttavat pitämään jalat virkeinä töissä ja vapaa-aikana

Norlynin ja Finnwearin tukisukkatuotteissa monenlaisia materiaaleja arkeen ja juhlaan

(Painokelpoisia kuvia voi ladata viestin lopusta.)

Norlyn ja Finnwear helpottavat seisoma- ja istumatyöläisiä tarjoamalla runsaasti erilaisia tukisukkia pitämään jalat hyvinvoivina ja energisinä. Tukisukkien avulla jalkojen verenkierto pysyy normaalina ja jalat tuntuvat virkeämmiltä pitkän työpäivän jälkeen. Myös lentokoneeseen on syytä pukea tukisukat heti lentopäivän aamuna, levänneisiin jalkoihin. Tukisukkia suositellaan kaiken ikäisille.

Kotimaisen Norlynin tukisukkatuotteet auttavat jalkoja jaksamaan
Norlynin valikoimassa on 15, 20 ja 40 denierin paksuisia tukisukkahousuja. Kesämekon kanssa puettavat ohuet tukisukkahousut ovat hyvä valinta esimerkiksi juhlapäivään, kun ohjelmassa on paljon seisomista. Syksyllä on saatavana myös peittävämmät 60 denierin tukisukkahousut. Tukipolvisukkia Norlynilta puolestaan löytyy 20 ja 40 denierissä, keskivahvalla tukikertoimella 9. Voimakkaampaan tukeen esimerkiksi pitkille lento- ja junamatkoille on myös saatavana 60 denierin paksuinen anatomisesti muotoiltu tukipolvisukka.

Norlyn support 20 tukipolvisukat, tukikerroin 9, keskivahva, hinta noin 3,95 €
Norlyn support 40 tukipolvisukat, tukikerroin 9, keskivahva, hinta noin 4,50 €
Norlyn support 60 tukipolvisukat, tukikerroin 12, vahva tuki, hinta noin 6,95 €
Norlyn support 15 tukisukkahousut, tukikerroin 6, kevyt tuki, hinta noin 10,50 €
Norlyn support 20 tukisukkahousut, tukikerroin 9, keskivahva, hinta noin 9,95 €
Norlyn support 40 tukisukkahousut, tukikerroin 9, keskivahva tuki, hinta noin 10,50€
Norlyn support 60 tukisukkahousut, tukikerroin 10, keskivahva tuki, hinta noin 12,50€

Finnwearin pehmeät bambu-tukipolvisukat hemmottelevat jalkoja
Tukisukkia voi käyttää myös arkena kotiaskareita tehdessä. Finnwearilla on monta tukisukkamallia, joissa materiaaleina on käytetty muun muassa pehmeää ja luonnostaan hengittävää bambua. Finnwearin Bambu-tukipolvisukkien kausivärit ovat hempeä vaaleanpunainen ja vaaleansininen. Syksyllä myyntiin tulee myös tyylikäs viininpunainen värivaihtoehto. Bambu-tukipolvisukissa on saumaton kärki, mikä lisää käyttömukavuutta. Finnwearin Meryl Skinlife -tukipolvisukat on puolestaan valmistettu erittäin hengittävästä ja antibakteerisesta materiaalista, jonka ansiosta jalat pysyvät raikkaana.

Finnwear bambu-tukipolvisukat, tukikerroin 8-11, keskivahva tuki, hinta noin 6,95 €
Finnwear Meryl Skinlife -tukipolvisukat, tukikerroin 8-11, keskivahva tuki, hinta noin 6,95 €

• tukikerroin ilmoittaa puristusvoiman nilkalla mmHG (elohopeamillimetreinä).Kevyt tuki 5-8 mmHg, keskivahva tuki 8-11 mmHg ja vahva tuki 11–14 mmHg (tarkoitettu pitkille lento-, juna- ja automatkoille)

• tukisukkatuotteet tuovat mukavuutta myös istuma- ja seisomatyöhön

• voimakkain puristus nilkassa, asteittain kevenevä tuki polvea kohti

• hierova vaikutus elvyttää pintaverenkiertoa• ehkäisevät turvotusta, väsymystä, laskimo-ongelmia, ja suonikohjuja.

VINKKI!
Pue tukipolvisukat tai tukisukkahousut levänneisiin jalkoihin ja vedä lopuksi sukan kärjestä, jolloin varpaille jääenemmän tilaa.

Lisätiedot:
Netta Lahti, Brand Manager Norlyn Nanso Group Oy, puh. +358 40 5585484, netta.lahti@nansogroup.com
Terhi Rantanen, Brand Manager Finnwear (sukat) Nanso Group Oy, puh. +358 40 55 85 479, terhi.rantanen@nansogroup.com

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset

Nanso Group Oy, puh. 020 125 800