TULIKIVEN SISUSTUSKIVILLÄ KESTÄVÄÄ YLELLISYYTTÄ SISÄTILOIHIN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Tulikiven sisustuskivimallisto tarjoaa laajan valikoiman materiaaleja kodin sisutukseen. Pitkäikäinen, aito kivi pitää pintansa keittiön ja kylpyhuoneen tasoissa sekä seinä- ja lattiapinnoissa. Luonnonkivilaatat soveltuvat myös eteis- ja oleskelutilojen sisustusmateriaaliksi. Kotimainen vuolukivi on helposti yhdisteltävissä muiden materiaalien kanssa ja turvallinen valinta erityisesti kosteisiin tiloihin. Monikasvoisen luonnonkiven ulkonäköön ja käyttöominaisuuksiin voidaan vaikuttaa erilaisilla pintakäsittelyillä. Kiillotetussa pinnassa tulevat esiin kiven väri ja kuvion yksityiskohdat. Hillitymmän ja pehmeämmän ilmeen voi luoda mattahiotulla tai antiikkikäsitellyllä kivipinnalla.

Kivitaso on kestävä valinta keittiöön
Hygieeninen, kosteutta ja kuumaa kestävä kivipinta sopii keittiön työtasoihin. Kovapintaisen graniitin ohella myös Tulikivi-komposiittitaso on keittiössä kuin kotonaan. Komposiittimateriaalista voidaan valmistaa 12 mm paksuiset työtasot, ja värivalikoimassa on vaihtoehtoja myös vaaleita ja valkoisia sävyjä kaipaaville. Helppohoitoinen kvartsikomposiitti on valmistettu luonnonkvartsin, hartsin ja väriaineen seoksesta, ja se on graniitin tavoin pitkäikäinen ja kestävä materiaali. Näyttävien kivitasojen ilmeen viimeistelee kohteen ja käyttötavan mukaan toteutettu reunamuotoilu. Tasoissa käytettyä kiveä voidaan hyödyntää myös seinä- ja lattiapinnoissa.

Yksilöllisyyttä kylpyhuoneeseen

Kulutusta ja kosteutta kestävä luonnonkivi on ylellinen valinta kylpyhuoneeseen sekä muihin kosteisiin tiloihin. Kalkkikivi-, graniitti- ja marmoripinnoilla saadaan spa-henkistä eleganttia näyttävyyttä. Luonnonkivimosaiikkien kauniit pintakuviot eri värisävyineen luovat yksilöllisen ilmeen seiniin ja lattioihin. Kotimainen vuolukivi ei ole märkänäkään liukas ja lämmönvarauskykynsä ansiosta se soveltuu lattialämmitteisiin tiloihin erinomaisesti. Saumavärillä ja laattakoolla voi vaikuttaa lopputulokseen ja luoda siten joko yhtenäisen tai voimakkaasti ruudutetun väripinnan.

Luonnonkiveä kodin avaintiloihin
Eteis- ja oleskelutilojen lattioissa, seinissä ja portaissa voidaan hyödyntää luonnonkiveä. Persoonallisen lopputuloksen saa yhdistelemällä eri kiviä, kokoja ja valitsemalla sopivan ladontakuvion. Kivisillä pöytätasoilla, ikkunalaudoilla ja hyllyillä voi yhtenäistää tilan ilmeen. Luonnonkiviä voi yhdistellä lähes rajattomasti ja ne sopivat hyvin yhteen myös puupintojen kanssa. Sisustusmateriaalina luonnonkivi on laadukas ja aikaa kestävä materiaali, joka nostaa kodin arvoa.

Tulikivellä on markkinoiden laajin luonnonkivivalikoima. Sisusta kivellä -apuri helpottaa löytämään sisustukseen soveltuvat puun ja kiven yhdistelmät. Perusvalikoimaan kuuluvat tuotteet toimitetaan lyhyellä toimitusajalla suoraan varastosta.

Tulikivi Oyj, www.tulikivi.fi
luonnonkiviliiketoiminnan johtaja Jouko Toivanen, puh. 040 500 1374, jouko.toivanen@tulikivi.fi
viestintäjohtaja Anu Vauhkonen, puh. 0207 636 560, anu.vauhkonen@tulikivi.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Heidi Azinur, heidi.azinur@promode.fi / viestintä ja kuvamateriaali

Kuvapankki:
www.tulikivi.fi > Medialle > Kuvapankki > Kivi keittiössä, Kivi kosteissa tiloissa, Kivi eteis- ja oleskelutiloissa

Lisää kuvia:
www.tulikivi.fi ­­> tuotteet > Tulikivi Sisustus

Tulikivi Oyj, puh. 0403 063 000

Tulikivi-studiot kautta maan

Pörssinoteerattu perheyritys Tulikivi Oyj ja sen tyt
äryhtiöt muodostavat Tulikiven, joka on maailman suurin lämpöä varaavien tulisijojen valmistaja. Tulikivellä on kolme tuoteryhmää: Tulisijat, Saunat ja Sisustus. Tulikivi ja sen asiakkaat arvostavat hyvinvointia, sisustamista ja bioenergian hyötyjä. Tulikiven liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa, josta viennin osuus on puolet. Tulikivellä työskentelee noin 400 ihmistä.