Uudella X-Balance-rannekkeella voi lisätä tasapainoa, liikkuvuutta ja voimantuottoa

Tasapainoranneke sopii joululahjaksi kaikille hyvinvoinnista ja terveydestä kiinnostuneille

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

X-Balance-ranneke on hologrammiteknologiaan perustuva uutuustuote, joka tasapainottaa kehon omaa, luontaista energiakenttää. X-Balance-ranneke lisää käyttäjänsä tasapainoa, liikkuvuutta ja voimantuottoa. Ranneke sopii omaan käyttöön ja joululahjaksi kaikille, jotka ovat kiinnostuneita hyvinvoinnistaan ja terveydestään. Ranneketta on saatavana kahdeksassa värissä ja neljässä koossa.

X-Balance-rannekkeen vaikutus perustuu kehon energiakenttään
X-Balance-rannekkeen teho perustuu sen hologrammeihin, jotka reagoivat positiivisesti käyttäjän kehon yksilöllisen energiakentän kanssa. Toisin sanoen X-Balance-rannekkeen hologrammit tasapainottavat kehon luonnollisia, hyvinvointiin ja suorituskykyyn vaikuttavia energiavirtauksia, aivan kuten kiinalainen lääketiede ja akupunktio. Koska jokaisen ihmisen energiakenttä on erilainen, X-Balance-rannekkeen positiiviset vaikutukset ovat yksilöllisiä.

X-Balance-ranneke sopii kaikille
Hologrammirannekkeet on alun perin kehitetty kohentamaan urheilijoiden suorituskykyä. Tasapainoa, liikkuvuutta ja voimantuottoa parantavaa X-Balance-ranneketta voivat käyttää kaikenikäiset henkilöt junioreista senioreihin sekä liikunnassa ja urheilussa että jokapäiväisessä elämässä, kuten töissä ja vapaa-ajalla. Ranneke sopii myös odottaville äideille.

X-Balance-tasapainoranneketta käyttävä golfammattilainen Toni Karjalainen kertoo rannekkeen parantaneen hänen pelituloksiaan.

– Otin X-Balance-rannekkeen käyttöön kesällä, ja pelini on sen jälkeen ollut rennompaa ja tasaisempaa. Erityisesti liikkuvuuteni ja liikeratani ovat kohentuneet. Viimeaikaiset tulokseni, kuten Suomen PGA-mestaruus sekä Kytäjä Golfin kenttäennätys, puhuvat puolestaan. Ranneke on auttanut myös pitkien lentojen aiheuttamasta aikaeroväsymyksestä toipumisessa.

X-Balance on monikäyttöinen asuste eri tyyleihin
X-Balance-tasapainoranneke on valmistettu vettä kestävästä, hygieenisestä ja joustavasta silikonista. Ranneke on heti käyttövalmis, ja sitä voi pitää ranteessa myös suihkussa ja makeassa vedessä, mutta ei pitkäaikaisesti merivedessä. Rannekkeen hologrammin maksimietäisyys kehosta on viisi senttimetriä. Käyttäjä voi valita itselleen parhaiten istuvan koon neljästä vaihtoehdosta: XS (15,5 cm), S (17,5 cm), M (19,0 cm) ja L (20,5 cm). X-Balance-rannekkeesta on saatavana kahdeksan eri väriä – musta, kirkas, turkoosi, vihreä, aniliini, keltainen, valkoinen ja tummansininen –, joten sitä voi käyttää myös erilaisiin asuihin ja tyyleihin sointuvana asusteena.

X-BALANCE-RANNEKKEEN TESTAAMINEN
1. Testaajalla ei ole ranneketta. Hän seisoo haaraseisonnassa kädet sivuille ojennettuina. Avustaja painaa testaajan käsiä suoraan alaspäin.

2. Testaajalla ei ole ranneketta. Hän seisoo yhdellä jalalla kädet sivuille ojennettuina. Avustaja painaa testaajan käsiä suoraan alaspäin.

3. Testaaja laittaa rannekkeen ranteeseensa. Tämän jälkeen suoritetaan kohta 2 uudelleen.

X-Balance-ranneke, hinta 29,90 €
Värit: musta, kirkas, turkoosi, vihreä, aniliini, keltainen, valkoinen, tummansininen; koot: XS, S, M, L

X-Balance / Grin Oy, markkinointipäällikkö Elina Heinonen, puh. 050 595 0007, elina@grin.fi
www.x-balance.fi