UUTTA LOUIS WIDMERILTÄ:

Hopea vaikuttavana aineena Remederm Silver Cream Repair -tehovoiteessa (Linkit painokelpoisiin kuviin ja pdf-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.) Louis Widmerin kuivan ja erittäin kuivan ihon hoitoon tarkoitettu Remederm-sarja täydentyy uudella Remederm Silver Cream Repair -voiteella. Hopeahiukkasia sisältävä Remederm Silver Cream Repair desinfioi ihoa sekä ehkäisee tulehduksien syntymistä kuivilla ja ärtyneillä ihoalueilla. Täysin hajusteeton voide sopii erittäin hyvin myös kaikkein herkkäihoisimmille.

HOPEA - MONIPUOLINEN KÄYTTÖTARKOITUKSILTAAN, TODISTETUSTI TEHOKAS Uusi Remederm Silver Cream Repair -voide (75 ml) on tarkoitettu koko vartalolle erittäin kuivien, ärtyneiden ja punoittavien ihoalueiden hoitoon. Voiteen vaikuttavana aineena käytetty hopea desinfioi ärtynyttä ihoa sekä torjuu tehokkaasti mikrobien leviämistä ja tulehduksien syntymistä. Remederm Silver Cream Repair -voiteen sisältämät hopeahiukkaset ovat jopa 500 kertaa suurempia kuin ihohuokoset, joten hiukkaset eivät tunkeudu syvälle ihoon, vaan vaikuttavat ihon pinnassa. Remederm Silver Cream Repair sisältää myös purasruohoöljystä saatavaa gammalinoleenihappoa, joka lievittää ihon hilseilyä ja ärtyneisyyttä. Voiteen sisältämä karbamidi on taas tehokas ihon kosteuttaja. PARHAAT TULOKSET SÄÄNNÖLLISELLÄ KÄYTÖLLÄ Erittäin kuivan ihon oma suojamekanismin heikentyminen näkyy ihon hilseilynä, punoituksena ja pieninä tulehduksina. Säännöllisesti käytettynä Louis Widmerin Remederm Silver Cream Repair lievittää ja hoitaa iho-ongelmia. Voide levitetään kevyesti hieroen hoitoa tarvitseville iho-alueille. Parhaan tuloksen saavuttamiseksi tuotetta tulisi käyttää päivittäin; iltaisin tai aamuin ja illoin. Hajusteeton ja väriaineeton voide sopii sekä aikuisten että yli 1-vuotiaiden lasten käytettäväksi. Tuotetiedot: Remederm Silver Cream Repair, 75 ml, hajusteeton, hinta n. 15,50 € Myynti: Valtuutetut apteekit Viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070 Ulla-Maija Tamminen, ulla-maija.tamminen@promode.fi /tiedotus Satu Soitula, satu.soitula@promode.fi /tiedotus ja kuvamateriaali Marko Vikman, marko.vikman@promode.fi /tuotenäytteet Kuvapankki: www.louis-widmer.com, valitse login name: louiswidmerfi, password: finnland valitse: images, image types (tuotesarja) ja search valitse halutut kuvat: add to basket valitse: basket ja order valitse: JPEG ja online ja next täytä e-mail osoite kenttään ja valitse next linkki pakattuun kuvakansioon tulee sähköpostiin Kuluttajatiedustelut: Louis Widmer Oy, (09) 8620 5200 louis.widmer@kolumbus.fi, www.louis-widmer.fi Sveitsiläinen Louis Widmerin perheyritys on valmistanut jo 50 vuoden ajan farmaseuttisia valmisteita ja hypoallergeenisia ihonhoitotuotteita. Innovatiivinen tutkimustyö kohdistuu ihon erityistarpeisiin, minkä vuoksi Louis Widmer toimii tiiviissä yhteistyössä Euroopan johtavien ihotautilääkäreiden ja -klinikoiden kanssa. Lähes kaikkia tuotteita valmistetaan sekä miedosti hajustettuina että hajusteettomina. Louis Widmerin tuotteet valmistetaan aina ilman eläinkokeita ja niitä saa myydä ainoastaan valtuutetut apteekit. Louis Widmerillä on useita eri ihotyypeille tarkoitettuja tuotteita kasvojen, käsien ja vartalon hoitoon. Tuotteet valmistetaan yhtiön omassa tehtaassa Sveitsissä.