VÄRISILMÄN LAATTAUUTUUDET SAAVAT VALON LÄIKEHTIMÄÄN KODIN SEINÄPINNOILLA

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Värisilmän Laattastudion valikoimiin tulee syksyllä 2011 kolme uuttaa, sisätiloihin soveltuvaa keraamisten seinälaattojen mallistoa. Italialaisen Ragnon ja espanjalaisen Rocan uutuuslaatat kantavat erottuvista tyyleistään huolimatta samaa nimeä – Swing. Elegantisti valoa heijastavat pinnat ovat Ragnon Swing-laattojen näyttävä erityispiirre. Rocan mattapintaisissa Swing-laatoissa nähdään vahvoja sitrusvärejä ja pelkistettyjä kukkakuvioita. Espanjalaisen Marazzin marmorikuosiset Handy-seinälaatat ihastuttavat hillityllä charmillaan.

Ragnon Swing – keveyttä tilaan valon heijastuksilla
Ragnon yksivärisiä Swing-seinälaattoja on saatavana kiiltäväpintaisilla raita- ja pikselikuoseilla, jotka saavat valon läikehtimään seinäpinnoilla. Malliston värimaailma koostuu hehkuvan punaisen, pehmeän beigen sekä puhtaan valkoisen ja mustan sävyistä. Laattojen koko on 20x50 cm. Rytmiä seinäpintaan antavat 2,5x50 cm kokoiset keraamiset listat, joiden kuviot muistuttavat hunajakennojen rakennetta. Listojen värivaihtoehdot ovat musta ja valkoinen.

Rocan Swing – sitrusvärejä ja retrohenkisiä kukkia
Rocan mattapintaiset Swing-seinälaatat ilottelevat retrohenkisillä kukkakuvioilla ja kirkkailla sitrusväreillä. Yksivärisiä laattoja on saatavana mustan ja valkoisen lisäksi limen vihreänä ja appelsiinin oranssina. Kukkakuvioiset laatat on sävytetty sointumaan yksiväristen laattojen sävyihin. Kaikkien laattojen koko on 20x58 cm. Sarjaan kuuluvat lisäksi musta- ja valkopohjaiset kahden laatan paneelisarjat (40x58 cm), joissa kukka-aihe toistuu pelkistetyn tyylitellysti.

Handy – marmorikuosia ja mosaiikkimaisia helmiäiskoristeita
Mattapintaiset Handy-seinäkaakelit luovat tilaan harmonista tunnelmaa. Marmorikuosisia, 20x50 cm kokoisia laattoja on saatavana helmenvalkoisen ja vaaleanharmaan sävyissä. Kuvioiduissa Handy-laatoissa on mosaiikkimainen, helmiäishohteinen koristekuvio, joka on suunniteltu jatkumaan sekä vaaka- että pystysuunnassa laattojen välille symmetristä kuviota muodostaen. Sarjaan kuuluu myös kapea, 1x50 cm kokoinen valkea koristelista. Handy-laattamallistoa täydentää Bits D177 Mr-Handy Gris -laatta, jonka kuosin suorakaidemosaiikissa yhdistyvät harmaan eri sävyt.

Swing / Ragno
koko: 20x50 cm, hinta: 43–47 € / m2 (kuvioimattomat) ja 16 € / kpl (kuvioidut)
koko: 2,5x50 cm, hinta: 7 € / kpl (listat)

Swing / Roca