Värisilmän ROOMS Penthouse ja Loft ovat huippuluokan laminaattilattioita

Värisilmän laminaattilattioiden premium-mallistoja ovat ROOMS Penthouse ja Loft, jotka ovat laatu- ja tyylitietoisen valinta. Laadukkaat ROOMS-lattiat sopivat kovaankin käyttöön – lattioiden takuu kotikäytössä on 30 vuotta. Kaikkiin ROOMS-laminaattilattioihin on samaa väriä ja puulajia oleva jalkalista, joka viimeistelee lattian ilmeen.

(Painokelpoiset kuvalinkit ovat viestin lopussa)

ROOMS Penthouse -mallistossa on kahdeksan eri mallia 1-sauvaisia, tyylikkään lankkumaisia lautoja. Penthousen värimaailmassa on sekä klassisia tummia että trendikkäitä vaaleita ja harmaita vaihtoehtoja. Penthouse-malliston laminaattien pinnassa on lisäksi antistaattinen käsittely, joka lisää niiden käyttömukavuutta. Malliston laudat ovat tyylikkään pitkiä (1,845m) ja kapeita (188 mm). Laudan 12 mm paksuus tekee siitä tukevan, mikä vähentää myös lattian kopinaa. ROOMSin Loft-mallisto puolestaan koostuu kuudesta 1-sauvaisesta, 10 mm paksusta mallista. Loft-malliston kuosit ovat tammen kauniita, vaaleita ja puhtaita sävyjä. Viistereunat lautojen sivuilla korostavat yksittäistä lautaa.

Laminaattilattioita on markkinoilla paljon, mutta niissä on huomattavia laatueroja. ROOMS Penthouse ja Loft ovat olleet suosittuja, sillä niiden laatu ja ulkonäkö ovat huippuluokkaa, kertoo lattioiden tuoteryhmäpäällikkö Kyösti Raidén Värisilmästä.

Penthouse- ja Loft-mallistojen käyttöluokka on 23/33, joten ne soveltuvat kotien lisäksi julkisten tilojen kovalle kulutukselle. Loft-malliston lattiat soveltuvat myös Penthousea pienempiin tiloihin – malliston lautoja on helppo käsitellä ahtaissa paikoissa. Penthouse- ja Loft-mallistolla on 30 vuoden takuu kotikäytössä.

Kaikkiin ROOMS-laminaattilattioihin on saatavana samaa väriä ja puulajia oleva jalkalista, joka viimeistelee tilan yhtenäisen ilmeen. ROOMS-jalkalistojen koko 19x58x2400 mm, joten niillä saadaan tehtyä kunnolliset liikuntavarat suuremmissakin tiloissa.

Tuote- ja hintatiedot:

ROOMS Penthouse

• Laudan koko: 1845 x 188 x 12 mm, käyttöluokka 23/33, Viistereuna 4-sivulla
  • Pinnassa antistaattinen käsittely, päädyissä 5G-taittopontti
  • Takuu 30 vuotta kodin tiloissa
  • Suositushinta 44,00 € / m2

ROOMS Loft

• Laudan koko: 1380 x 193 x 10 mm, käyttöluokka 23/33, viistereuna 4-sivulla, päädyissä 5G-taittopontti
  • Takuu 30 vuotta kodin tiloissa
  • Suositushinta 29,50 € / m2

Toimitusaika:
noin 2-3 päivää