VEET SUPREM' ESSENCE -SARJAN UUTUUSTUOTTEILLA VALMISTAUDUTAAN BIKINIKAUTEEN

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Veetin eteerisiä öljyjä sisältävän Suprem’ Essence -sarjan uutuusvoiteella ja -kylmävahaliuskoilla ihokarvojen poisto onnistuu herkiltä bikinirajoilta ja kainaloista hellävaraisesti ja helposti. Samettiruusun tuoksun iholle jättävään Suprem’ Essence -sarjaan kuuluu myös kasvojen ihokarvojen poistoon kehitetyt kylmävahaliuskat.

Siistit ja sileät bikinirajat viimeistelevät rantalookin
Veet Suprem’ Essence Hair Removal Cream Bikini & Underarm -ihokarvanpoistovoiteen avulla kesä- ja rantakauden voi aloittaa huolitellun näköisenä. Veetin uusi, rauhoittavaa shea-voita sisältävä ihokarvanpoistovoide on suunniteltu käytettäväksi bikinirajoilla ja kehon herkimmillä ihoalueilla, kuten kainaloissa. Ohuelti iholle levitettävä voide poistetaan pakkauksessa olevalla lastalla 3–6 minuutin vaikutusajan jälkeen.

Kauniit kainalot nopeasti ja vaivattomasti
Veet Suprem’ Essence Ready to Use Hair Removal Wax Strips Bikini & Underarm -kylmävahaliuskat auttavat poistamaan ihokarvat alueilta, joilta ihokarvanpoisto on hankalaa, kuten kainalokuopista. Kainalon ihokarvat kasvavat kahteen eri suuntaan, joten parhaan lopputuloksen saa asettamalla sekä kainalon ylä- että alaosaan oman Suprem’ Essence -vahaliuskansa ja repäisemällä molemmat liuskat pois karvojen kasvusuunnan vastaisesti. Heti käyttövalmiit ja kapeat vahaliuskat mahdollistavat helpon ihokarvanpoiston kiireenkin keskellä. Vahauksen jälkeen ihoa voi virkistää pakkauksen jälkihoitopyyhkeillä, jotka jättävät ihon pehmeäksi ja ruusun tuoksuiseksi.

Kasvojen ihokarvoista eroon jopa neljäksi viikoksi
Veet Suprem’ Essence Ready to Use Hair Removal Wax Strips Face -kylmävahaliuskat tekevät säännöllisesti käytettynä kasvojen ihokarvoista pehmeämmät ja ohuemmat, ja ihokarvojen kasvu saattaa vähentyä. Ylähuulen alueella olevista, häiritsevistä ihokarvoista on helppo päästä eroon kasvojen herkälle iholle tarkoitetuilla kylmävahaliuskoilla. Jopa kahden millimetrin pituiseen ihokarvoitukseen tehoavat liuskat lämmitetään käsien välissä ja asetetaan iholle, jonka jälkeen ne repäistään irti mahdollisemman nopeasti. Jääpalan avulla voi vahattavaa ihoaluetta puuduttaa etukäteen. Veetin uutuuskylmävahaliuskat jättävät ihon pehmeäksi ja sileäksi jopa neljän viikon ajaksi.

Veet Suprem’ Essence Hair Removal Cream Bikini & Underarm -ihokarvanpoistovoide, ovh. 8,20 €

Veetin Suprem’ Essence Ready to Use Hair Removal Wax Strips Bikini & Underarm -kylmävahaliuskat, ovh. 8,20 €.  Pakkaus sisältää 14 kylmävahaliuskaa ja 4 jälkihoitopyyhettä.

Veetin Suprem’ Essence Ready to Use Hair Removal Wax Strips Face -kylmävahaliuskat, ovh. 8,20 €. Pakkaus sisältää 18 kylmävahaliuskaa ja 4 jälkihoitopyyhettä.

Lisätiedot:
Reckitt Benckiser / PR-vastaava Tanja Mäkynen, puh. 050-3105107,