VEET SUPREM' ESSENCE -TUOTTEILLA KOHTAAT BIKINIKAUDEN ITSEVARMASTI

Veetin eteerisiä öljyjä sisältävän Suprem’ Essence -sarjan ihokarvanpoistovoiteella ja kylmävahaliuskoilla ihokarvojen poisto on vaivatonta. Erityisesti kainaloille ja bikinirajalle kehitellyt tuotteet poistavat ihokarvat herkiltä alueilta hellävaraisesti ja helposti. Tuotteet jättävät ihon tuoksumaan miedosti samettiruusulle. Kauniin ja sileän kesäihon saa huolehtimalla ihosta myös ennen ja jälkeen ihokarvanpoiston.

Vaivaton sukellus bikinikauteen
Veet Suprem’ Essence Hair Removal Cream Bikini & Underarm -ihokarvanpoistovoiteen ansiosta rantakauden voi aloittaa itsevarmasti. Veetin rauhoittavaa karitevoita sisältävä ihokarvanpoistovoide on suunniteltu käytettäväksi kehon herkimmillä ihoalueilla, kuten kainaloissa ja bikinialueella. Ohuelti iholle levitettävä voide poistetaan pakkauksessa olevalla lastalla 3–6 minuutin vaikutusajan jälkeen. Ennen voiteen levitystä kannattaa tutustua tarkasti tuotepaketissa olevaan käyttöohjeeseen. Ihokarvanpoistovoidepaketti sisältää 90 ml:n ihokarvanpoistovoiteen ja lastan, jonka ansiosta sekä tuotteen levitys että poisto on helppoa.

Kylmävahaliuskoilla kauniit kainalot ja bikiniraja nopeasti
Veet Suprem’ Essence Ready to Use Hair Removal Wax Strips Bikini & Underarm -kylmävahaliuskat auttavat poistamaan ihokarvat vaikeilta alueilta, kuten kainalokuopista. Liuskat sopivat parhaiten bikinialueelle ja kainaloille, sillä ne ovat erityisen hellävaraisia. Heti käyttövalmiit vahaliuskat mahdollistavat helpon ihokarvanpoiston esimerkiksi reissussa. Paketti sisältää 14 kylmävahaliuskaa ja 4 Perfect Finish- jälkihoitopyyhettä, jotka viimeistelevät ihokarvanpoiston. Pyyhkeet poistavat iholle jääneen vahan ja kosteuttavat ihoa.

Silosääret hetkessä
Heti käyttövalmiilla Veet Suprem’ Essence Ready to Use Wax Strips -kylmävahaliuskoilla poistat ihokarvat vaivattomasti. Lämmitä ohuita liuskoja käsiesi välissä hetki, silitä vahaliuskat ihokarvan kasvusuuntaan ja nykäise liuska pois vetämällä sitä itseäsi kohti. Eteerisiä öljyjä sisältävät liuskat jättävät ihon miellyttävän pehmeäksi. Kun liuskoja käyttää säännöllisin väliajoin, ihokarvat ohenevat ja harvenevat. Pakkaus sisältää 18 kappaletta kylmävahaliuskoja ja 4 aromisoitua Perfect Finish -jälkihoitopyyhettä.

Veet Suprem’ Essence Hair Removal Cream Bikini & Underarm -ihokarvanpoistovoide, 7,95 €.
Veet Suprem’ Essence Ready to Use Hair Removal Wax Strips Bikini & Underarm -kylmävahaliuskat, 7,95 €.
Veet Suprem’ Essence Ready to Use Wax Strips -kylmävahaliuskat, 10,30 €

Näin saat kauniin kesäihon

1. Kuori iho
Voit tehdä oman kuorintavoiteen sekoittamalla keskenään auringonkukkaöljyä ja ruokosokeria. Seoksen oikea suhde on kahden suhde yhteen. Levitä kuorinta-ainetta koko vartalolle. Lopuksi huuhtele aine pois lämpimällä vedellä.

2. Poista ihokarvat
Noin 24 tunnin kuluttua kuorinnasta voit alkaa poistaa ihokarvoja. Veetin monipuolisesta tuotevalikoimasta löytyvät tuotteet niin säärille, kainaloille kuin bikinialueelle. Viimeistele ihokarvanpoisto levittämällä kosteusvoidetta.

3. Loppusilaus itseruskettavalla
Kun on kulunut noin 24 tuntia ihokarvanpoistosta, viimeistele sääret itseruskettavalla voiteella. Tasaisemman lopputuloksen saat, kun lisäät itseruskettavaa suoraan iholle. Vältä kosteusvoiteen käyttöä ennen itseruskettajan levittämistä, jotta rusketuksesta tulee tasainen.

Lisätiedot: Reckitt Benckiser / PR-vastaava Tanja Mäkynen, puh. 050 310 5107, tanja.makynen@rb.com, www.veet.fi

Viestintä: PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070, Hanna Johnson, hanna.johnson@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali, Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet

Kuluttajatiedustelut: Reckitt Benckiser, puh. 0290 009 200