VEET SUPREM'ESSENCE IHOKARVANPOISTOVOITEET POISTAVAT IHOKARVAT NOPEASTI JA HELPOSTI

Ihokarvanpoistovoiteet kosteuttavat ihoa ja estävät terävän sängen muodostumista

(Linkit painokelpoisiin kuviin ja PDF-muotoiseen tiedotteeseen ovat viestin lopussa.)

Veet Suprem’Essence Spray On -ihokarvanpoistovoiteella siisti lopputulos helposti
Veet Suprem’Essence Spray On -voiteen suihkuttaminen säärille, bikinirajoille ja kainaloille on vaivatonta ja siistiä. Voiteen vaikutusaika on vain 3–5 minuuttia, jonka jälkeen voide poistetaan erityismuotoillun lastan avulla ja iho huuhdellaan lopuksi huolellisesti. Veet Suprem’Essence -sarjan aromaattiset ihokarvanpoistovoiteet kosteuttavat ihoa jättäen sen pehmeän silkkiseksi ja raikkaan ruusun tuoksuiseksi.

Sääret sileiksi suihkussa Veet Suprem’Essence In Shower -voiteen avulla
Ihokarvat voi poistaa myös suihkussa käynnin aikana Veet Suprem’Essence In Shower -ihokarvanpoistovoiteen avulla. Voide levitetään pakkaukseen kuuluvan sienen avulla iholle juuri ennen suihkuun menemistä. Voide on vedenkestävää ja liukenee iholta hitaasti, joten voiteen voi antaa vaikuttaa suihkussa 3–5 minuuttia. Ihokarvanpoistovoide poistetaan iholta pyörivin liikkein pakkauksen sienen karkealla puolella.

Veet Suprem’Essence -ihokarvanpoistovoiteen avulla sääret sileinä jopa viikon ajan
Veetin ihokarvanpoistovoiteita käytettäessä iho tuntuu miellyttävän sileältä pidempään, sillä voide katkaisee ihokarvan ihon pinnan alta. Riittoisa Veet Suprem’Essence -ihokarvanpoistovoide levitetään pakkauksessa olevan lastan avulla ja annetaan vaikuttaa 3–5 minuuttia. Tuloksena on kosteutettu ja sileä iho.

Miten ihokarvanpoistovoide toimii?
• Veet-ihokarvanpoistovoiteen aktiiviset ainesosat liottavat jokaisen yksittäisen ihokarvan vaikuttamalla ihokarvaa koostaviin proteiineihin
• Ihokarvanpoistovoide katkaisee ihokarvan ihon pinnan alta, jolloin sängestä ei tule terävää vaan iho pysyy sileämmän tuntuisena jopa seitsemän vuorokautta
• Veet Suprem’Essence -ihokarvanpoistovoiteiden ph-arvo on sama kuin saippuassa, ja voiteissa on käytetty ihoa kosteuttavia aromaattisia öljyjä