Veetin hellävaraiset lämminvahat

– sileänä pikkujouluista uuteen vuoteen asti

Vuodenvaihteen juhlakauden lähestyessä on aika antaa kyytiä häiritseville ihokarvoille. Pitkäkestoisen sileyden takaavat Veetin helppokäyttöiset lämminvahat, jotka poistavat ihokarvat juuresta asti. Näin iho pysyy silkinpehmeänä jopa neljän viikon ajan. Veet Easy Wax on uudenlainen roll-on-vahausmenetelmä, jossa sähkökäyttöinen lämmityslaite kuumentaa vahan juuri oikean lämpöiseksi. Veet Precision Wax & Care -lämminvahalla ihokarvojen poisto onnistuu tarkasti myös kasvojen herkältä iholta.

(Painokelpoiset kuvat viestin lopussa

Säärille ja vartalolle – Veet Easy Wax
Kuuman vahan käsittely kotona voi tuntua hankalalta, mutta Veet Easy Wax -lämminvahausmenetelmällä vaha lämpenee turvallisesti juuri oikean lämpöiseksi pakkaukseen kuuluvalla lämmityslaitteella, joka kytketään verkkovirtaan. Kätevän roll-on-levityspään ansiosta vaha levittyy iholle siististi ja tasaisen ohuena kerroksena. Säärien, käsivarsien, kainaloiden ja bikinirajan ihokarvojen poistoon tarkoitettu Veet Easy Wax sisältää luonnollista mehiläisvahaa, ja se sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle. Jopa kahden millimetrin pituisiin karvoihin tehoava lämminvaha kosteuttaa ihoa ja jättää sen sileäksi jopa neljän viikon ajaksi.

Näin käytät Veet Easy Waxia: Vahapakkaus asetetaan lämmityslaitteeseen, joka kytketään pistorasiaan. Vaha on sopivan lämpöistä 20 minuutissa. Lämmintä vahaa levitetään ohuesti halutulle ihoalueelle. Ihokarvanpoistoliuskat asetetaan käsiteltävän alueen päälle ja repäistään irti nopealla, karvojen kasvusuunnan vastaisella liikkeellä. Vahajäänteet poistetaan pakkauksen jälkihoitopyyhkeellä.

Veet Easy Wax -aloituspakkaus, sh. 39,90 €. Pakkaus sisältää sähköllä toimivan lämmityslaitteen, vahapakkauksen, 24 ihokarvanpoistoliuskaa ja neljä jälkihoitopyyhettä. Saatavana myös vahaa sisältävä täyttöpakkaus, josta vaihtoehtoja on kaksi: toinen sopii säärien ja käsivarsien, toinen kainaloiden sekä bikinirajan vahaukseen. Veet Easy Wax Refill -täyttöpakkaus, sh. 17,90 €.

Kasvojen kauneudeksi – Veet Precision Wax & Care
Ylähuulen, kulmakarvojen ja leuan alueen häiritsevistä ihokarvoista on helppo päästä eroon kasvojen herkälle iholle tarkoitetulla Veet Precision Wax & Care -lämminvahalla. Kaksiosaisen tuubin toisessa päässä on vahaa ja toisessa lääkeaaloeta sisältävää hoitovoidetta, joka rauhoittaa ja kosteuttaa ihoa vahauksen jälkeen. Kapean levityspään ansiosta ihokarvojen poisto onnistuu tarkasti ja ihoa kuivattamatta. Säännöllisesti käytettynä vaha tekee ihokarvoista pehmeämmät ja ohuemmat, ja ihokarvojen kasvu saattaa vähentyä.

Näin käytät Veet Precision Wax & Carea: Tuubin vahaa sisältävä osa lämmitetään kuumassa vedessä, jonka jälkeen vahaa levitetään karvankasvun suuntaisesti. Ylimääräinen vaha poistetaan pakkauksessa olevan lastan avulla. Tämän jälkeen puuvillaliuska asetetaan vahan päälle ja silotetaan karvankasvun suuntaisesti. Liuska vedetään pois nopealla vedolla, vahajäänteet huuhdellaan ja iho kuivataan. Lopuksi levitetään rauhoittavaa jälkihoitovoidetta hoidetulle alueelle.

Veet Precision Wax & Care -lämminvaha kasvoille, sh. 13,90 €. Pakkaus sisältää tuubin, jonka toisessa päässä on vaha ja toisessa päässä rauhoittava jälkihoitovoide, kulmakarvoille tarkoitetun levityslastan sekä 20 pestävää puuvillaliuskaa.

Ennen Veet Easy Wax- ja Precision Wax & Care -lämminvahojen käyttöä kannattaa tutustua tarkasti tuotepaketeissa oleviin käyttöohjeisiin.

Lisätiedot:
Reckitt Benckiser / PR-vastaava Gabriella Kuisma, puh. 040 554 0929, gabriella.kuisma@rb.com, www.veet.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070
Anu Kuronen, anu.kuronen@promode.fi / tiedotus ja kuvamateriaali
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotenäytteet
Kuvapankki: kuvapankki.soprano.fi, käyttäjätunnus: media, salasana: media

Reckitt Benckiser, puh. 0290 009 200

Hyvin varustetut päivittäistavarakaupat ja tavarata