VEETIN UUSI SÄHKÖLLÄ LÄMMITETTÄVÄ EASY WAX -LÄMMINVAHAUSMENETELMÄ POISTAA IHOKARVAT JOPA NELJÄKSI VIIKOKSI

Veet Easy Wax lämmittää vahan helposti ja kätevästi

(Painokelpoiset kuvat ja PDF-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Easy Wax on Veetin uusi vahausmenetelmä, joka lämmittää vahan verkkovirtaan kytkettävän laitteen avulla. Kuuman vahan käsittely kotona voi tuntua hankalalta, mutta Veet Easy Wax lämmittää vahan helposti oikeaan lämpötilaan. Tuotteen sisältämä luonnollinen mehiläisvaha sopii myös herkälle iholle.

Veet Easy Wax -vahausmenetelmällä saa silkinpehmeän ihon viikoiksi. Veet Easy Wax -lämminvahausmenetelmä on helppokäyttöinen ja turvallinen. Vahapakkaus asetetaan lämmityslaitteeseen ja kytketään pistorasiaan. Vaha on sopivan lämpöistä 20 minuutin jälkeen. Sen jälkeen lämmin vaha levitetään ohuesti sääriin, käsivarsiin, kainaloihin tai bikinirajaan. Laitteen roll-on -pään ansiosta vaha levittyy helposti ja siististi. Tämän jälkeen ihokarvanpoistoliuskat asetetaan käsiteltävän alueen päälle ja repäistään irti nopealla, karvojen kasvusuunnan vastaisella liikkeellä.

Luonnollinen mehiläisvaha sopii kaikille ihotyypeille, myös herkälle iholle. Ennen Veet Easy Wax -sähköllä toimivan vahausmenetelmän käyttöä kannattaa tutustua tarkasti tuotepaketissa oleviin käyttöohjeisiin.

Veet Easy Wax -aloituspakkaus, 49,90 €. Pakkaus sisältää sähköllä toimivan lämmityslaitteen, vahapakkauksen, 24 ihokarvanpoistoliuskaa ja neljä jälkihoitopyyhettä. Saatavana myös vahaa sisältävä täyttöpakkaus, josta vaihtoehtoja on kaksi: toinen sopii säärien ja toinen kainaloiden sekä bikinirajan vahaukseen. Veet Easy Wax Refill -täyttöpakkaus, 17,90 €.

Vinkkejä vahaukseen:

• Saat parhaan vahaustuloksen, jos karvat ovat vähintään 2mm pitkiä.
  • Vahattavan ihon on oltava puhdas ja kuiva.
  • Ihon kuorinta 24 tuntia ennen vahausta parantaa lopputulosta.
  • Poista ihokarvat viimeistään vuorokautta ennen tärkeitä tilaisuuksia, jotta punoitus ehtii hävitä.
  • Jos käytät vahaa ensimmäistä kertaa, poista ihokarvat ensin sääristä, sillä se on helpointa ja kivuttominta.
  • Vaha ei irtoa iholta vedellä tai saippualla. Jälkihoitopyyhkeiden loppuessa, voit käyttää esimerkiksi vauvaöljyä.

Lisätiedot:
Reckitt Benckiser / PR-vastaava Gabriella Kuisma, puh.
gabriella.kuisma@rb.com, www.veet.fi

PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070