Villa Siikajärvi – huoletonta vapaa-ajan asumista Espoossa

Tasokkaaseen vapaa-ajanviettopaikkaan valmistuu 72 osakehuoneistoa

Espooseen, Siikajärven rantaan syksyllä 2013 valmistuva Villa Siikajärvi tarjoaa uudenlaisen, huolettoman ratkaisun vapaa-ajanasumiseen. Vain puolen tunnin ajomatkan päästä Helsingin keskustasta sijaitsevassa Villa Siikajärvessä on 72 yksityishenkilöille ja yrityksille myytävää osakehuoneistoa sekä korkeatasoiset yhteiset tilat monipuoliseen harrastamiseen ja vapaa-aikaan. Luonnosta voi nauttia Nuuksion kansallispuiston kauniissa maisemissa ilman mökkielämän mukanaan tuomia työvelvoitteita. Villa Siikajärven taustalla on suomalainen sijoitusyhtiö Invest Day Oy.

(Painokelpoiset kuvat ja ja pdf-muotoinen tiedote ovat viestin lopussa.)

Entisen K-instituutin tiloihin saneerattava Villa Siikajärvi muodostuu yksityishenkilöille ja yrityksille myytävästä 72 osakehuoneistosta sekä monipuolisista yhteistiloista. Huoneistoja myös vuokrataan minimissään vuodeksi. Korkeatasoisen kohteen on suunnitellut Arkkitehtitoimisto Avarc Oy arkkitehti Aaro Virkkusen johdolla. Jokainen Villa Siikajärven myytävä osake oikeuttaa yhden huoneiston hallintaan sekä yhteisten tilojen ja maa-alueiden vapaaseen käyttöön. Kooltaan 19–25 m2 huoneistot ovat tyylikkäästi sisustettuja ja täysin kalustettuja. Vapaa-aika Villa Siikajärvessä on huoletonta, sillä osakkaat vastaavat vain oman huoneistonsa ylläpidosta. Yhteisten tilojen toimivuudesta ja puhtaudesta huolehtii yhtiön palkkaama henkilökunta, joka on paikalla ympäri vuorokauden.

– Haluamme tarjota korkeatasoista vapaa-ajan asumista luonnon helmassa, kuitenkin lähellä Helsinkiä. Villa Siikajärvi sopii sijaintinsa vuoksi esimerkiksi pariskunnille, joista toinen on töissä ja toinen jo eläkkeellä. Se soveltuu myös muualla Suomessa asuville tukikohdaksi säännölliseen ajanviettoon pääkaupunkiseudulla. Villa Siikajärvi on niin ikään sopiva asumismuoto ulkomailla asuville, jotka haluavat viettää kesäkuukaudet Suomessa, kertoo sijoittaja Arto Boman Invest Day Oy:stä.

Monipuoliset yhteiset tilat ja mittavat harrastemahdollisuudet

Villa Siikajärven rakennusten yhteenlaskettu pinta-ala on noin 6500 m2. Villa Siikajärvi muodostuu päärakennuksesta sekä Villa Rinne ja Villa Puisto -rakennuksista, joissa on viihtyisiä oleskelutiloja sekä monipuolisia harraste- liikuntatiloja, muun muassa uima-allasosasto, kuntosali, urheilu- ja joogasalit. Osakkaiden käytössä ovat lisäksi edustavat juhlasali, neuvotteluhuone, sikarihuone, biljardihuone, kirjasto, elokuvateatteriksi muuntuva auditorio ja pienenä erikoisuutena koulutuskeittiö ja viinikellari.

Nuuksion kansallispuiston kupeessa sijaitseva Villa Siikajärvi muodostuu kokonaisuudessaan 8,7 hehtaarin maa-alueesta. Luonnonkauniilta piha-alueelta löytyvät viihtyisien istuskelualueiden lisäksi oma tenniskenttä sekä kasvimaa, josta jokaiselle osakkaalle on varattu oma pieni viljelypalsta. Puhdasvetisen Villa Siikajärven rannassa on osakkaiden käyttöön tarkoitettuja veneitä ja kanootteja sekä omat rantasaunat naisille ja miehille. Villa Siikajärven päärakennuksessa toimii myös tasokas ravintola.

Villa Siikajärvi tarjoaa golfia vaativaankin makuun – oman golf-harjoitteluradan lisäksi useat pääkaupunkiseudun golf-kentät ovat lähiseudulla ja niihin voi suunnata vaikkapa Villa Siikajärven minibussilla, joka on osakkaiden käytössä. Villa Siikajärven Golf-simulaattorissa voi harjoitella lyöntejä ympäri vuoden.

Kaikki Villa Siikajärven huoneistot ovat kooltaan 1–2 henkilölle tarkoitettuja. Osakkuuden hinnat alkavat 148 800 eurosta. Vuokrattavien huoneistojen vuokra on alkaen 2 000 euroa kuukaudessa ja minimivuokra-aika yksi vuosi.

Villa Siikajärven huoneistot

• Kooltaan 19–25 m2 huoneistot ovat täysin kalustettuja ja tyylikkäästi sisustettuja
  • Kaikissa huoneistoissa on oma suihkullinen kylpyhuone ja pieni keittiösyvennys
  • Osakkeeseen kuuluu lisäksi kahden neliön irtaimistovarasto, autopaikka ja oma pieni kasvimaa
  • Jokaisella osakkaalla on oma viinikaappi Villa Siikajärven viinikellarissa
  • Halutessaan osakkaat voivat myös osallistua piha-alueiden hoitoon

www.villasiikajarvi.fi

info@villasiikajarvi.fi

Arto Boman, Invest Day Oy, puh. 040 90 30 255
Villa Siikajärvi Oy
Siikajärventie 88–90

PR- ja viestintätoimisto Promode puh. (09) 170 070
heidi.azinur@promode.fi
/ viestintä, kuvamateriaali ja tutustumiskäynnit (media)

Tiedustelut ja myynti

Invest Day Oy
Jari Mattila, puh. 040 322 0046
WTC, Aleksanterinkatu 17
00100 Helsinki

Villa Siikajärvi on yksityinen, korkeatasoinen vapaa-ajanviettopaikka Espoossa puhdasvetisen Siikajärven rannassa. Villa Siikajärvi muodostuu 72 myytävästä osakehuoneistosta ja mittavista yhteisistä harraste- ja oleskelutiloista, joihin osakkailla on vapaa käyttöoikeus. Villa Siikajärven osakkeita myydään yksityishenkilöille ja yrityksille.