X-BIONIC INVENT-ASU KÄÄNTÄÄ HIKOILUN ENERGIAKSI

Teknisiä urheiluasuja valmistava X-Bionic on tuonut markkinoille INVENT-asun, joka säätelee kehon lämpötasapainoa. Optimaalisen lämmön ylläpitäminen urheillessa vaikuttaa merkittävästi suorituskykyyn ja liikkumisen miellyttävyyteen rankankin hikoilun aikana. INVENT-asuissa on kahden vuoden takuu.

INVENT-asussa yhdistyvät teknisyys ja viimeistelty muotoilu
X-Bionicin INVENT-asu on huipputason urheilualusasu, jonka tärkein ominaisuus on kehon lämpötasapainon säilyttäminen. INVENT estää kehon ylikuumenemisen tai kylmettymisen urheilun aikana siirtämällä kosteutta tehokkaasti pois iholta. Hiki haihtuu iholta jo ennen kuin sen ehtii huomata. Asu sopii käytettäväksi kaikenlaisen urheilun aikana, etenkin kylmällä säällä.

X-Bionic INVENT -asussa jokainen yksityiskohta on mietitty viimeistä piirtoa myöten: rinnassa ja selässä on ilmastointikanavat, jotka säätelevät kehon lämpötilaa tarkasti niin, että liikkeen pysähtyessäkään ei tule kylmä, vaan iho pysyy optimaalisen lämpöisenä. Nivelten kohdilla, kuten olkapäissä, kyynärpäissä ja polvissa on tuplarakenteet, jotka toimivat lämpöeristeenä sekä estävät kylmän ilman pääsyä iholle. Asussa on myös kevyt kompressio eli puristusvoima, joka edistää verenkiertoa. Asu on suunniteltu erittäin istuvaksi ja se tuntuu päällä kuin toiselta iholta – esimerkiksi housuosa pysyy paikoillaan liikkuessa, eikä rullaannu. INVENT-asu on valmistettu bakteerien leviämistä ehkäisevästä materiaalista eikä sido itseensä hajuja monien urheilualusasujen tavoin.

Asu koostuu pitkähihaisesta yläosasta ja pitkälahkeisesta alaosasta. Suomessa on tällä hetkellä myynnissä INVENT-asuja mustassa värissä.

Tuotetiedot: Koot naisille: XS – S – M – L – XL. Koot miehille: S – M – L – XL – XXL.
Hinnat: pitkähihainen yläosa ovh. 72 e, pitkälahkeinen alaosa ovh. 72 e.

Kaikissa X-Bionic tuotteissa on kahden vuoden takuu.

Lisätiedot ja kuluttajatiedustelut:

Nikander / Tuotepäällikkö Jari Pesu, jari.pesu@nikander.com, puh. +358 500 732372, www.nikander.com

Viestintä ja kuvamateriaali:
PR- ja viestintätoimisto Promode Oy, puh. (09) 170 070

Eliisa Salminen, eliisa.salminen@promode.fi / tiedotus ja kuvat
Jarna Tikkanen, jarna.tikkanen@promode.fi / tuotelainaukset
Medialle tarkoitettu kuvapankki: kuvapankki.soprano.fi - tunnukset: käyttäjätunnus: media, salasana: media.

Perheyrityksenä yli sata vuotta toiminut Nikander on suomalainen kaupan alan palveluyritys. Nikanderin palvelut keskittyvät urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden maahantuontiin, tukkukauppaan sekä nahka-, tekstiili- ja prosessiteollisuuden raaka-ainetoimituksiin. Nikanderin toiminnalle tärkeää on kumppanuusajattelu sekä pitkäjänteinen yhteistyö asiakkaiden kanssa.