BLI:ltä kaksi palkintoa Ricohin uuden sukupolven tuotantotulostimille

Ricoh Europella juhlitaan jälleen menestystä Keypoint Intelligencen järjestämässä BLI Awards -kilpailussa, jossa kahdelle yrityksen tuotantotulostusratkaisulle myönnettiin Buyer's Lab -laatumerkki. Tunnustuksen saivat Ricoh Pro™ C9200, joka palkittiin parhaana suurten painosmäärien värituotantolaitteena ja Ricoh Pro™ C7200x, joka palkittiin parhaana keskisuurten painosmäärien värituotantolaitteena.

Voittajien valinnasta vastannut BLI on maailman johtava riippumaton asiakirjojen kuvantuotantolaitteiden ja -ohjelmien arvioija. Voittajat valittiin syvällisen, laajoihin teknisiin kriteereihin perustuvan arvioinnin perusteella.

Ricohin saama tunnustus on jatkoa vuoden 2016 kilpailumenestykselle, jolloin Ricoh Pro™ C9110 palkittiin parhaana keskisuuriin ja suuriin painosmääriin tarkoitettuna värituotantolaitteena ja Ricoh Pro™ C7110x palkittiin BLI 2016 PRO -palkinnolla parhaana pieniin ja keskisuuriin painosmääriin tarkoitettuna värituotantolaitteena.

Eef de Ridder, Ricoh Europen kaupallisesta ja teollisesta tulostuksesta vastaava johtaja: – Se, että Ricoh Pro C9200 ja Ricoh Pro C7200x ovat nyt saaneet samanlaista tunnustusta kuin edeltäjänsä, kuvastaa sitä, miten Ricohin tekninen kehitystyö tukee tulostus- ja painoyritysten toimintaa ja kehitystä nopeasti kehittyvällä printtialalla. Koko tuomaristo selkeästi arvosti uusia ominaisuuksia ja järjestelmään tehtyjä parannuksia sekä katsoi niiden parantavan laatua ja tuotantotehokkuutta.

– Ricoh Pro C9200:n tulostusjälki pysyi kaikissa testeissä laadukkaana ja tasalaatuisena, joten järjestelmä sopii erinomaisesti kaupalliseen painamiseen, kommentoi Keypoint Intelligencen kopiointi- ja tuotantotulostustoiminnoista vastaava apulaisjohtaja George Mikolay. Ricoh Pro C7210:n suurimmaksi eduksi Mikolay nimesi järjestelmän viidennen väriaseman. – Valkoisen värin voi tulostaa samalla ajokerralla kuin muut värit, minkä lisäksi asemalla voidaan tulostaa näkymätöntä punaista, läpinäkyvää, neonkeltaista ja neonpinkkiä väriä.

Ricoh Pro C9200:n tarkka kohdistus ja laadukas tulostusjälki parantavat liikevaihtoa ja pienentävät toimintakustannuksia.  Järjestelmän uusi väridiagnostiikka havaitsee tulostuksen aikana syntyneet hienoiset sävyerot ja säätää väritasapainon automaattisesti kohdalleen, joten värit pysyvät yhtenäisinä ja vakaina.

Ricoh Pro C7200x on kustannustehokas vaihtoehto, joka antaa uusia työkaluja erottumiseen tuotantotulostusmarkkinoilla. Pro C7100x -alustaan nähden värin laatu on tasaisempi automaattisen, sensoriavusteisen kalibroinnin ansiosta, ja kohdistusta parantaa automaattinen säätötoiminto. Viides väriasema laajentaa lisäarvoa tuovien tulostusvaihtoehtojen valikoimaa. CMYK-värit ja valkoisen voi tulostaa samalla kertaa, joten esimerkiksi värilliselle materiaalille tulostettaessa lopputulos on perinteistä näyttävämpi.

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh.fi.

Anne Hernetkoski, Marketing and Communication Manager

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.