ISE 2016 -palkinnot kolmelle Ricohin Communication Services -tuotteelle

Ricoh Europe, Lontoo, 27.4. 2016 Ricoh Europe julkisti, että kolme sen Communication Services tuotetta on valittu kategoriavoittajiksi ISE 2016 Awards -tapahtumassa:

ISE 2016 -tapahtuman palkintotiimi kiersi tutkimassa yli 1 100 esittelijän pisteitä. ISE 2016 on maailman suurin AV-alan tapahtuma, ja se järjestettiin 9.–12.4. Amsterdamissa. Tapahtuman kaikki esillä olevat tuotteet arvioitiin, ja parhaille myönnettiin palkinnot kategorioittain.

Ricoh esitteli ISE:ssä erityisesti Connect & Collaborate -tarjontaansa, joka antaa yrityksille tehokkaita työkaluja yhteistyön tekoon. Esittelyssä oli muun muassa uuden sukupolven interaktiivisia valkotauluja, projektoreita ja videoneuvottelujärjestelmiä.

Alberto Mariani, Director of IT Infrastructure Services, Ricoh Europe, sanoo: “Olemme todella ylpeitä siitä, että Communication Services -tuotteemme valittiin kategoriavoittajiksi tuhansien ISE 2016 -tapahtumassa esiteltyjen tuotteiden joukosta. Ricoh on kehittänyt Connect & Collaborate -tarjontaansa jatkuvasti, jotta se vastaisi entistä paremmin Euroopan digitalisoituvan työvoiman tarpeisiin. Yhä useampien asiantuntijoiden täytyy voida käyttää, koota ja jakaa tietoa sijainnistaan riippumatta, ja meidän ratkaisumme antavat tähän eväät.”

Tietoja palkituista tuotteista

Ricoh P3500 Unified Communication System on videoneuvottelujärjestelmä, joka yhdistää videon, äänen, tekstin ja interaktiivisuuden. Laite vaatii vain A4-paperin verran tilaa, ja se on niin kevyt, että sen voi kantaa helposti sopivaan paikkaan. Käyttöönotto on äärimmäisen helppoa, ja yhteyden saa vaivattomasti useaan kohteeseen.

P3500-laite sai vuonna 2015 myös arvostetun iF Design Award -palkinnon. Sen myönsi kansainvälisesti arvostettu iF International Forum Design GmbH -organisaatio, joka on arvioinut teollisuuden tuotteiden suunnittelua jo vuodesta 1953 asti. Voittajat valitaan yli 4 700 tuotteen joukosta, ja valinta kertoo todella laadukkaasta suunnittelusta.

Ricoh Huddle Space -neuvotteluhuonekonsepti on ratkaisu, jonka avulla toimiston avoimet tilat voidaan muuntaa helposti toimitilojen käyttöastetta parantaviksi yhteistyöalueiksi. Ratkaisu sisältää Ricohin 21,5 tuuman interaktiivisen valkotaulun, ääntä eristävät paneelit ja istumapaikat 4–6 hengelle. Tiloja ei tarvitse varata erikseen, vaan tiimit voivat kokoontua niihin tarpeen mukaan. Tämä tehostaa päätöksentekoa ja parantaa tuottavuutta.

Ricohin puettava videoneuvottelukonsepti on askel kohti puettavaa yritysteknologiaa. Laitteessa on päähän kiinnitettävä näyttö, etukamera ja akkupakkaus, josta laitetta ohjataan. Puettava videoneuvottelu soveltuu tietyille aloille, kuten terveydenhuoltoon, logistiikkaan, vaarallisiin ympäristöihin jne. Sen avulla esimerkiksi kentällä toimiva teknikko tai kirurgi voi näyttää muualla olevalle asiantuntijalle, mitä on tekemässä ja pyytää neuvoja. Ricoh tekee laitteella tällä hetkellä käytettävyystestejä logistiikkakeskuksissa ja kaukana sijaitsevissa kaivosympäristöissä.

Saat lisätietoja Ricohin Communication Services -ratkaisuista osoitteesta http://www.ricoh.fi/services-solutions/communication-services/index.aspx

Lisätietoja Commucation Services –palveluista voit kysyä:

Petri Vihanto, Business Manager/Communication Services
Puh. 0400 387 005