Janne Tilli aloittanut Ricoh Finland Oy:n uutena toimitusjohtajana

Espoo 5.2.2018 - Janne Tilli on nimitetty toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistuneen Ricoh Finland Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi. Hänellä on pitkä kokemus alalta ja on viimeksi toiminut Xeroxilla Nordic General Managerina vastaten pohjoismaiden graafisesta liiketoiminnasta.

”Olen etuoikeutettu saadessani johdettavaksi yrityksen, jolla on vahva perusta ja sitoutunut henkilöstö. Ricoh on kasvanut ja kehittynyt toimialan muutoksessa johtavaksi toimisto- ja tuotantotulostusratkaisujen ja -palvelujen tarjoajaksi. Haluan vahvistaa yrityksen asemaa digitaalisten työympäristöjen toteuttajana ja graafisen teollisuuden laite- ja ohjelmistotoimittajana”, toteaa Tilli.

Ricoh on Euroopassa ja Suomessa markkinajohtaja usealla toimistotulostamisen ja digitaalisen painamisen alueella. Globaalisti Ricoh käyttää lähes 6 % liikevaihdostaan tuotekehitykseen.

”Suomessa tulemme tehostamaan toimintaamme olemalla entistä asiakaslähtöisempiä ja ketterämpiä. Teemme kaikkemme helpottaaksemme ja tehostaaksemme asiakkaidemme työtä ja toimimalla heidän kumppaninaan myös muutosprosesseissa, jotta he menestyvät myös jatkossa”, Tilli sanoo.

Janne Tilli, Managing Director, 040 586 9210
Anne Hernetkoski, Marketing Manager, 045 7734 7027

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi