Ricoh auttaa painoalaa siirtymään digiaikaan

Ricoh 28.3.2014   – Ricoh Europe osallistui yhtenä pääsponsoreista painoalan digitaalisen murroksen haasteita käsittelevään Interquest 2014 Digital Printing Forum -tapahtumaan Brysselissä 18.3.2014. Tapahtumassa keskusteltiin   digipainamisen trendien, teknologian ja mahdollisuuksien   sekä monikanavaisen viestinnän tehokkaasta hallinnasta.

Interquest 2014 Digital Printing Forum -tapahtuman aluksi italialaisen Poligrafico Roggero & Tortian (PRT) myyntijohtaja Federico Tornielli kertoi, miten   suorapostituksiin   erikoistunut yritys hyödyntää Ricohin teknologiaa monipuolisten transaktiotulostuspalvelujen toteutuksessa asiakkailleen.

ltapäivällä tutustuttiin digipainamiseen julkaisualalla. Willem Overbosch alankomaalaisesta MKB Servicedesk/De Zaakista kertoi yrityksensä osallistumisesta Ricohin klikattavan paperin pilottihankkeeseen. Klikattava paperi on Ricohin uutta teknologiaa, jolla perinteisiin painotuotteisiin saadaan lisättyä interaktiivisia ominaisuuksia ja niissä julkaistuja artikkeleita tai mainoksia voidaan syventää verkkosisällöllä.

“Digiaikaan siirtyminen voi olla haasteellista minkä kokoiselle tai miten kokeneelle yritykselle tahansa. Ricohin viime vuonna tilaaman tutkimuksen mukaan jopa   63 prosentilla Euroopan yrityksistä ei vielä ole siihen tarvittavia valmiuksia . Huomattavan monet yritykset jäävät siis vaille myös digitalisoitumisen taloudellisia ja operatiivisia hyötyjä. Ricoh on kehittänyt runsaasti uutta teknologiaa, jonka avulla perinteisetkin painoalan yritykset voivat tarjota asiakkailleen digitaalisia ja interaktiivisia palveluita ja parantaa asiakkaidensa – samoin kuin loppuasiakkaiden – sitoutumista. Haluamme auttaa painoalan asiakkaitamme siirtymään digiaikaan mahdollisimman vaivattomasti”, toteaa Ricoh Europen liiketoiminnan kehitysyksiköstä vastaava   Graham Moore .

Lue uutinen kokonaisuudessaan Ricohin verkkosivuilta .

Lisätietoja Ricohin ratkaisuista ja palveluista löydät osoitteesta   www.ricoh.fi/services-solutions .

Lainaukset

Ricoh on kehittänyt runsaasti uutta teknologiaa, jonka avulla perinteisetkin painoalan yritykset voivat tarjota asiakkailleen digitaalisia ja interaktiivisia palveluita ja parantaa asiakkaidensa – samoin kuin loppuasiakkaiden – sitoutumista. Haluamme auttaa painoalan asiakkaitamme siirtymään digiaikaan mahdollisimman vaivattomasti.
Graham Moore