Ricoh edistää luovaa innovointia Bianchin kanssa FESPA 2018 -messuilla

Ricoh Europe, Lontoo, 22.3.2018 – Printin voima ja teho vaikuttavista julisteista personoituihin tekstiileihin käyvät ilmi Ricohin ja Bianchi esittäytyessä yhdessä FESPA 2018 -messuilla.

Ricoh korostaa tulostus- ja viestintäyrityksille uusia mahdollisuuksia eläväisellä kyltti- ja näyttösektorilla, jossa esitellään myös teollisen tuotannon käytännön sovelluksia. Esiteltäviä painotuotteita ovat muun muassa luettelot, julisteet, liput, seinätarrat, T-paidat ja kassit.

– Tekniikka ja design ovat sekä Ricohin että Bianchin ydintoimintaa, sanoo Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen yksikön mustesuihkutulostuksen johtaja Graham Kennedy. – Siksi kumppanuutemme on täydellinen. Kumpikin yritys on omistautunut johtamaan markkinaansa innovoinnin ja tulosten keinoin.

– Simuloimme messuilla tyypillistä Bianchi-myymälää, jonka nimi on Bianchi Corner. Messuvieraat pääsevät näkemään Ricohin järjestelmien mahdollistamia sovelluksia ja ratkaisuja. Innoittavat käytännön sovellukset rohkaisevat pohtimaan omaa tarjontaa ja uusia markkinoita.

Bianchi Cornerissa esitellään muun muassa seuraavia tuotteita:

• Lippuja, julisteita ja seinätarroja, jotka on tulostettu suuren koon Ricoh Pro™ Pro L4160 -lateksitulostimella.
  • Jäykkiä näyttöpaneeleja, jotka on tuotettu Ricoh Pro™ T7210 UV -tasopainokoneella.
  • Pikeepaitoja, T-paitoja, lakkeja ja kasseja, jotka on painettu Ri 100-, Ri 3000- ja Ri 6000 -tekstiilipainojärjestelmillä.
  • Luetteloita, esitteitä, julisteita ja kortteja, jotka on tulostettu uudella arkkisyöttöisellä Ricoh Pro™ C7200x -väridigitulostinsarjalla.

Bianchi Corner sijaitsee 15.–18.5. Ricohin osastolla A50 hallissa 3.1 Messe Berlin -keskuksessa. Messujen jälkeen se siirretään innostamaan asiakkaitamme luovuuteen Ricohin esittelykeskukseen Ison-Britannian Telfordiin.

Petri Viitala, Business Manager, Commercial and Industrial Printing Group
Puh. +358 45 7731 0669