Ricoh entistä vahvemmin edustettuna Pohjanmaalla

Ricohin kumppani SolutionManager Oy on laajentanut toimintaansa Pohjanmaalle ostamalla Elisa-konserniin kuuluvalta Anvia IT-Palvelut Oy:ltä sen monitoimilaiteliiketoiminnat Pohjanmaalla. Yhtiö toimii jo nyt Pirkanmaalla, Varsinais-Suomessa ja Keski-Suomessa. SolutionManager Oy tarjoaa asiakkailleen nykyaikaisia, kokonaisvaltaisia ratkaisuja ja palveluita työn tekemiseen ja tehostamiseen.

Ricohin kasvustrategiaan kuuluu kumppaniverkoston vahvistaminen. Sen tavoitteena on löytää parhaat mahdolliset kumppanit ja jälleenmyyjät Ricohin palveluille. Tutun kumppanin toiminnan laajentamisen myötä Ricohin toimisto- ja tuotantotulostus-, asiakirjanhallinta-, IT- ja viestintäpalvelut ovat paremmin asiakkaiden saatavilla koko maassa. Näin palvelu paranee ja on paikallisempaa.

Petteri Koli, toimitusjohtaja

SolutionManager Oy
Mika Viitaharju, toimitusjohtaja
www.solutionmanager.fi

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Ricoh Groupilla on toimintaa yli 200 maassa. Maaliskuussa 2016 päättyvänä tilivuonna Ricoh Groupin maailmanlaajuinen liikevaihto oli noin 19,6 miljardia Yhdysvaltain dollaria.

Valtaosa konsernin liikevaihdosta tulee ihmisten ja tiedon kohtaamista helpottavista tuotteista, ratkaisuista ja palveluista. Konserni tunnetaan laadukkaasta teknologiastaan, poikkeuksellisen laadukkaasta asiakaspalvelustaan ja toiminnastaan kestävän kehityksen hyväksi.