Ricoh esittelee vuorovaikutteisten valkotaulujen uudet älyohjaimet ISE 2018 -messuilla

Työpaikan yhteistyön evoluutio tuo uusia sovelluksia monille aloille ja markkinoille.

Ricoh Europe, 18.1.2018 Työpaikan yhteistyön ja tekniikan asiantuntija Ricoh esittelee monipuolisimman viestintäpalvelutuotteiden ja -toimintojen valikoimansa maailman suurimmilla AV-messuilla ISE-tapahtumassa, joka pidetään 6.–9.2. Amsterdamin RAI-keskuksessa.

Esiteltävien innovaatioiden joukossa on entistä laajempi valikoima Ricohin vuorovaikutteisten valkotaulujen kanssa yhteensopivia älyohjaimia.

Uudet ohjaimet voidaan määrittää toimimaan asiakassegmentin ja markkinan mukaan räätälöitävillä käynnistyspalkilla ja sovelluksilla. Lisäksi ohjaimet tukevat Microsoft Windows 10 -käyttöjärjestelmää.

Yhteensopivuus Ricohin vuorovaikutteisten valkotaulujen kanssa tarjoaa optimaalista joustoa: taulujen käyttäjät pääsevät pitämään entistä parempia ja kiinnostavampia kokouksia ja tiedotustilaisuuksia. Kokoonpano on helppo määrittää, hallita ja lukita käynnistyssovelluksen avulla, josta muodostuu kaikkien toimintojen pääkäyttöliittymä.

Ricoh esittelee koko tapahtuman ajan digitaalisen työpaikan etuja ja demonstroi valikoimansa ratkaisuja, joilla yritykset saavat yhteistyön sujumaan tehokkaasti ja tuloksekkaasti.

Messuilla esitellään muun muassa seuraavaa tekniikkaa:

• Vuorovaikutteinen valkotauluvyöhyke IBM Watson™ -keinoälyavustajalla
  • Visuaalisen viestinnän piste vuorovaikutteisella vastaanottovirkailijatoiminnolla
  • Ricoh P3500M -viestintäjärjestelmän mahdollisuuksia esittelevä vetäytymishuone
  • Vakio- ja lähiprojektoreja, joilla voi heijastaa ja pyyhkäistä kuvaa Ricoh D5520 -valkotaululla
  • Ricohin kumppaneiden digitaalisia kylttejä ja Condeco™ -huonevarausjärjestelmä

Asiantuntijoiden puheenvuoroja

Ricohin edustajat löytyvät Smart Building -alueen hallin 9  osastolta B-176. Tuotedemojen lisäksi he kertovat, miten visuaalisen viestinnän ympäristöjen hankinta-, toimitus-, hallinta- ja tukiprosessin virtaviivaistaminen lisää tuottavuutta ja kannattavuutta.

Tapahtuman ensimmäisenä päivänä kello 14.30–15.00 Ricohin viestintäpalvelujen asiantuntija esittelee useita case-esimerkkejä Smart Building Solutions -auditoriossa. Tilaisuudessa kerrotaan, miten Ricohin uusimmat ratkaisut ovat auttaneet asiakkaita edistämään työpaikan yhteistyötä ja työtilojen käyttöä.

Ricoh Europen viestintäpalvelujen EMEA-alueen markkinointijohtaja Oscar Mellegers: – Koko Euroopassa on merkittävästi kysyntää ja kiinnostusta innovatiivista työpaikkatekniikkaa kohtaan. Ricohin sponsoroima tutkimus osoittaa, että jopa 98 % työntekijöistä suhtautuvat innokkaasti tai jännittynein odotuksin uuden tekniikan käyttöönottoon. Työntekijät haluavat selvästi käyttöönsä sopivimmat ja tehokkaimmat työkalut hoitaakseen roolinsa entistä tuottavammin ja tehokkaammin. Meistä on hienoa esitellä näitä mahdollisuuksia livenä ISE-messuilla.

Vapaaliput ISE 2018 -messuille

Jos haluat vapaalipun ISE 2018 -messuille (arvo 150 € + ALV ostettuna tapahtumapaikalta), ilmoittaudu www.iseurope.org-sivustolla Ricohin omalla koodilla 915577. Tapahtumaan voi ilmoittautua myös osoitteessa www.ricoh-europe.com/ise2018.

Seuraa meitä Facebookissa: https://www.facebook.com/RicohFinland/