Ricoh isosti mukana FinnGraf-messuilla

Ricoh on mukana 23.-25.9.2015 pidettävillä FinnGraf-messuilla, jotka ovat graafisen-, visuaalisen-, verkko- ja markkinointiviestinnän erikoismessut.

Ricoh esittelee messuilla uudistuneen tuotantotulostusmallistonsa, joka kattaa niin mustavalkoisen kuin kaikki värituotantolaitteetkin. Näiden lisäksi esittelyssä myös viimeisimmät ohjelmistoratkaisut. Päätähtenä messuilla ovat uudet Pro C7100 sekä Pro C9100 -sarjan tuotantolaitteet. Pro C7100 -sarja on saatavilla viidennellä väriyksiköllä, johon asiakas voi valita joka kirkkaan tai valkoisen värin. Pro C9100 -sarja edustaa raskasta sarjaa tuontantolaitteiden osalta - laitteen nopeus on jopa 150 A4-sivua minuutissa!

Lisäksi Ricoh esittelee markkinointiviestintään innovatiivisia visuaalisia kommunikointiratkaisuja ja – palveluita. Matkassa on mukana infojärjestelmät: erilaiset myymälä- ja ulkomainontaan soveltuvat digitaaliset ratkaisut aina 3D-näytöistä LED-mattoihin.

Tule sinäkin paikalle inspiroitumaan – nähdään Finngrafissa!