Ricoh kasvattaa kumppaniverkostoaan

Ricoh Finland Oy vahvistaa myyntiään pääkaupunkiseudulla, kun uutena jälleenmyyjänä aloittaa Docus Oy. Kumppaniverkoston vahvistamisen taustalla on Ricohin kasvustrategia, jonka tavoitteena on löytää parhaat mahdolliset kumppanit ja jälleenmyyjät Ricohin palveluille.

Uutena Ricoh Corporate Partnerina 14.8.2017 aloittava Docus Oy tarjoaa palveluita toimisto- ja tulostusympäristöihin, dokumentin hallintaan, viestintään ja tuotantotulostukseen. Docus Oy:n omistajina toimivat Pasi Julin ja Jari Kunnas. Pasi on toiminut aiemmin menestyksekkäästi alan yrittäjänä ja tulee omalla ammattitaidollaan tuottamaan asiakkaille merkittävää lisäarvoa. Jarin vahvuuksia ovat mm. graafisen alan tuntemus, asiakaslähtöisyys ja haasteiden ratkaisukyky.

Docus Oy:n kolme tärkeintä palvelukokonaisuutta  tulevat olemaan Ricohin tuotteistamat Managed Document Services, Production Printing Services sekä Communication Services.

Laajemman kumppaniverkoston avulla Ricohin palvelut ovat paremmin asiakkaiden saatavilla koko maassa.

Lisätietoja antavat:
Ricoh Finland Oy, Petteri Koli, 0400 888 373, petteri.koli@ricoh.fi