Ricoh laajentaa IT-palvelutarjontaansa

Ricoh   on laajentanut   IT-palveluvalikoimaansa   voidakseen tarjota yhä räätälöidympää ja yksilöllisempää palvelua pienille, keskikokoisille ja suuryrityksille kaikkialla Euroopassa. Ricoh toimittaa asiakkailleen sekä paikan päällä että etä- ja pilvipalveluina toteutettavia ratkaisuja. Palvelu kattaa myös yritykset, joilla on toimipisteitä useissa maissa.

IT-palvelujen lisäksi asiakkaiden käytettävissä on Ricohin monipuolinen asiakirja- ja viestintätyökalujen valikoima. Ricohin IT-palvelut toteutetaan paikallisesti ja vahvana taustatukena toimivat Euroopan-laajuiset huoltoteknikkojen, teknisten asiantuntijoiden ja asiakastuen ketjut.

Suuryrityksille suunnattu Ricoh Integrated IT Lifecycle Services koostuu asiakkaan tarpeiden mukaisen IT-infrastruktuurin toteutuksesta ja tukipalveluista, joiden ansiosta asiakkaan oma IT-osasto voi keskittyä yrityksen strategisiin tavoitteisiin päivittäisen ylläpidon sijaan. Pienille ja keskisuurille organisaatioille suunnatut Ricoh Power Office- ja Pay Per Seat -ratkaisut koostuvat vakioiduista laite-, ohjelmisto- ja tukipalvelupaketeista, joilla on kiinteät, käyttäjämääriin sidotut kuukausimaksut. Ricoh voi vastata asiakkaan IT-järjestelmien hallinnosta ja tuesta keskitetysti kokonaisuutena tai tarjota palveluja osana asiakkaan olemassa olevaa ympäristöä tai yhteistyössä asiakkaan oman henkilöstön kanssa.

Asiakkaille, jotka haluavat optimoida asiakirjaprosessejaan ja tehostaa toimintaansa, Ricoh tarjoaa IT-palvelujen ohessa esimerkiksi   hallinnoituja asiakirjapalveluja ,   ulkoistettua asiakirjatuotantoa , Ricohin ylläpitämiä pilvipalveluja sekä   tuotantotulostuspalveluja . Palvelujen keskittäminen säästää asiakkaan aikaa ja helpottaa yhteydenpitoa.

"Teknologinen kehitys muuttaa liiketoimintaympäristöä jatkuvasti. Eurooppalaiset yritykset siirtyvät kiihtyvää tahtia   digiaikaan   ja tarvitsevat edistyksellisiä ja kestäviä IT-ratkaisuja. IT-palvelumme tarjoavat yrityksille mahdollisuuden jättää verkko-, kuvantamis- ja viestintäympäristönsä tukitoiminnot Ricohin huoleksi ja keskittyä sen sijaan omaan ydinliiketoimintaansa ja tulevaisuuteen valmistautumiseen", sanoo   Carsten Bruhn, Executive Vice President, Ricoh Europe .

Lisätietoja Ricohin IT-palveluista löydät osoitteesta   www.ricoh-europe.com/services-solutions/it-services .