Ricoh laajentaa palkittua mustesuihkutulostinvalikoimaansa uudella transaktio- ja suorapostitustulostusratkaisulla

Uusi, värintoistoltaan ja tuottavuudeltaan erinomainen jatkuvasyöttöinen tulostusjärjestelmä on suunnattu laajentamaan painotalojen TransPromo- ja suorapostitustöiden valikoimia.

Ricoh Europe, Lontoo, 21.2.2017Ricoh Europe lanseerasi tänään Ricoh Pro™ VC40000:n, transaktio- ja suorapostitusasiakkaille suunnatun, uuden sukupolven jatkuvasyöttöisen mustesuihkutulostusjärjestelmän. Tulostusjäljeltään erinomaisessa järjestelmässä on uusia tuotantoa tehostavia ominaisuuksia. Uusi tulokas täydentää Ricohin markkinoiden huippua edustavaa mustesuihkutulostinvalikoimaa, johon kuuluu jo tulostusjäljeltään ja tuotantomahdollisuuksiltaan ainutlaatuinen Ricoh Pro VC60000 sekä alalla toimivaksi todettu InfoPrint 5000. Ricohin toiminta-ajatukseen kuuluu kehittää ratkaisuja, joilla yritykset voivat parantaa loppuasiakkaille tarjoamiaan palveluita. Ricoh Pro VC40000:ssa ajatus on toteutettu yhdistämällä nopeus, tarkkuus ja helppokäyttöisyys. Järjestelmän ytimenä toimii Ricoh TotalFlow Print Server R600A -ohjausjärjestelmä, jonka optimoinnissa on panostettu erityisesti työnkulun tehokkaaseen ja edistykselliseen hallintaan. Parannusten ansiosta monimutkaisten, yksilöityjä tietoja vaativien suorapostitus- ja transaktiotulostuserien hallinta on jopa aiempaa helpompaa.

– Ricoh on toiminut tehokkaiden jatkuvasyöttöisten mustesuihkutulostinmarkkinoiden edelläkävijänä ja uudistajana aina InfoPrint 5000:n julkaisemisesta lähtien, kertoo Benoit Chatelard, Vice President, Production Printing, Ricoh Europe.  Chatelardin mukaan transaktio- ja suorapostitustulostusasiakkaat luottavat erityisesti siihen, että Ricohin ainutlaatuinen sitoumus jatkuvaan kehitykseen tukee heidän liiketoimintansa kannattavaa kasvua. – Ricoh Pro VC40000 on viimeisin osoitus Ricohin omistautumisesta asiakkailleen ja sitoutumisesta auttamaan asiakkaitaan täyttämään loppuasiakkaidensa tarpeet, hän jatkaa.

Ricoh Pro VC40000:n värintoisto on poikkeuksellisen hyvä ja tekstijälki tarkkaa ja selvärajaista. Ominaisuutena mustavalko- ja väritulostukselle on erilliset tulostuspääryhmittelynsä, joka mahdollistaa taloudellisen väri- tai mv-tulostuksen. Lisävarusteena toimitettavassa viidennessä tulostuspäässä voidaan käyttää esimerkiksi magneettisia ja asiakirjasuojaukseen tarkoitettuja erikoismusteita.

RICOH Pro VC40000:n ratanopeus on suurimmillaan 120 metriä minuutissa, joten sillä voi tulostaa yli 100 000 A4-sivua tunnissa. Tulostusnopeudeltaan ja laadultaan tulostin vastaa siis modernin tuotantotulostusympäristön kovenevia vaatimuksia. Tulostimessa voidaan käyttää 40–250 gsm:n paperia, joten se soveltuu monenlaiseen tulostukseen kevyistä kirjoista postikorttien massapostitukseen.

Ricoh Pro VC40000:n lanseeraukseen kuuluu myös kattavia ohjelmisto- ja palvelu-uudistuksia. Transaktio- ja suorapostitustulostuksen työnkulkuratkaisu Ricoh ProcessDirector maksimoi järjestelmän käyttöasteen ja varmistaa, että yksilöidyt tiedot tulostuvat 100 prosentin tarkkuudella ja toisaalta, että yritys on oikeutettu suurimpiin postitusalennuksiin.

Järjestelmän ohjauksesta vastaa PDF-, PDF/VT-, AFP- ja JDF-yhteensopiva, värinhallintaominaisuuksiltaan huippumoderni Ricoh TotalFlow Print Server R600A. Kätevä käyttöliittymä ja huipputason työnkulkuominaisuudet on kehitetty Ricohin kattavan tuotantokriittisten muuttujien prosessointikokemuksen perusteella.

Ricoh Pro VC40000 on joustava järjestelmä, jonka eri kokoonpanovaihtoehtoihin voidaan liittää erilaisia työnkulun seurantaan ja hallintaan tarkoitettuja ohjelmistotyökaluja. Kokoonpanovalinnassa asiakkaan tukena on Ricohin kokenut asiakaspalvelutiimi. Kokonaisuus sovitetaan täsmälleen asiakkaan yksilöllisiin tarpeisiin loppuasiakkaiden kanssa solmittujen palvelusopimusten vaatimuksista tinkimättä. Joustavuutta lisää se, että järjestelmä on suunniteltu tulevia laajennuksia ja päivityksiä ajatellen. Toisin sanoen, laite-, ohjelmisto- ja infrasijoitukset säilyttävät arvonsa myös liiketoiminnan laajentuessa ja tarpeiden muuttuessa.

Tutustu Ricohin koko tuotantotulostusasiakkaille tarkoitettuun tuote-, palvelu- ja ratkaisuvalikoimaan osoitteessa www.ricoh.fi

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi.