Ricoh lisää tekstiili-, 3D- ja suurkuvatulostuksen tukea

Ricoh parantaa suurkuva-, tekstiili- ja 3D-tulostukseen soveltuvien mustesuihkutulostuspäiden tukea Euroopassa.  I son-Britannian Telfordissa huhtikuussa 2014 avattu uusi European Ink Jet Technical Centre tarjoaa yhteistyökumppaneille tutkimustiloja mustesuihkuteknologian testaukseen ja arviointiin. Keskuksessa voidaan järjestää myös koulutuksia. Keskuksen asiantuntijat tukevat yhteistyökumppaneita Ricohin mustesuihkukomponenttien uusien käyttökohteiden suunnittelussa ja testauksessa, tuotekehitysvaiheesta valmiin tuotteen esittelyyn saakka.

Lue koko uutinen Ricohin sivuilta .

Lainaukset

Ricohin mustesuihkupäille on tarjolla runsaasti kiinnostavia käyttömahdollisuuksia, ja nyt kehittäjät voivat hyödyntää aiempaa laajemmin osaamistamme ja tukeamme ideoidensa kanssa. Olemme innoissamme uusista mahdollisuuksista niin 3D-, tekstiili- kuin suurkuvatulostuksessakin.
Graham Kennedy, Business Development Manager, Industrial Print, Ricoh Europe