Ricoh Pro™ C7200x -tekniikka-alusta saa kiitosta EDP:ltä

Ricoh Europe, Lontoo, 25.5.2018 Ricohin arkkisyöttöiset digiväripainokoneet saivat arvokasta tunnustusta EDP:n palkintoseremoniassa Berliinin FESPA-messuilla.

Arkkisyöttöiset Ricoh Pro C7200x -sarjan väridigipainokoneet voittivat arvostetun palkinnon. Ne olivat 29 parhaan tuotteen joukossa. Kilpailuun ilmoitettiin yli 120 tuotetta.

Ricoh Europen kaupallisesta ja teollisesta tulostuksesta vastaava johtaja Eef de Ridder kommentoi voittoa seuraavasti: – Kehitimme uusimman painokonesarjan ratkaisuvalikoimaamme varten vastataksemme asiakkaidemme päivittäisiiin markkinatarpeisiin ja haasteisiin. Meistä on hienoa, että EDP noteerasi, kuinka laadukkaita, tuottavia ja monipuolisia ne ovat.

Ricoh Pro C7200x:n graafisen suunnittelun versio suunniteltiin laadukkaaseen luovan työn painamiseen. Kompaktit ja tilaa säästävät tuotantojärjestelmät ovat saatavilla sekä 95 että 85 sivua minuutissa tulostavina vaihtoehtoina. Niillä voi tulostaa lukuisille, paksuudeltaan jopa 360 gsm materiaaleille nimellisnopeudella. Laitteilla voi tulostaa reunasta reunaan jopa 1260 mm:n pituisille arkeille. Lisäksi viides asema tukee lisäarvoa tuottavia sovelluksia uusilla viidennen värin vaihtoehdoilla, joita ovat esimerkiksi valkoista, läpinäkyvää ja neonkeltaista täydentävät neonpinkki ja näkymätön punainen. Graafisen alan paino- ja tulostuspalveluntarjoajat ottanevat viiden värin Pro C7200x:n ja CMYK-värejä käyttävä Pro C7200 -mallin avosylin vastaan.

EDP on toimialayhdistys, joka tukee edelläkävijäyrityksiä tarpeisiinsa sopivien ratkaisujen löytämisessä. Yhdistys myöntää palkintoja tulostuslaitteiden, ohjelmistoratkaisujen, viimeistelyjärjestelmien, paperien, tulostusmateriaalien sekä musteiden ansiokkaasta kehityksestä.

Henna Perkinen, Business Manager/Commercial & Industrial Printing

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi