Ricoh rikastaa tulostamista Neon Pink -musteella

Ricoh Europe, Lontoo, 11.9.2017 Ricoh on lanseerannut Neon Pink -musteen edistääkseen tulostamisen luovuutta julisteista kutsuihin, lippuihin ja mainontaan. Huomionarvoisiin uutuuksiin voi tutustua Chicagon PRINT 17 -messuilla 10.–14.9. ja sen jälkeen Brysselin Labelexpo-messuilla 25.–28.9.

Neon Pink -muste on kehitetty digitaalisen Ricoh Pro™ C7100X -sarjan arkinsyöttöväritulostinten viidenteen väriasemaan. Sen avulla tulostuspalvelu voi tarjota katseet kiinnittäviä tuotteita, jotka kannustavat luomaan kiinnostavia ja tehokkaita kampanjoita.

Se laajentaa värimaailmaamme ja tehostaa kuvien vaikutusta, ja sitä voi käyttää sekä pää- että korostusvärinä sekä grafiikassa. Muihin prosessiväreihin yhdistettynä sillä voi luoda neonväripaletin. Muste loistaa UV-valossa, mikä lisää CMYK-vakiovärien, valkoisen ja läpinäkyvän käyttömahdollisuuksia.

Uusi tuote tukee ”markkinan dramaattista laajentamista” lehtien, suoramarkkinoinnin, vähittäismyynnin ja myyntipisteiden erikoistehosteominaisuuksilla, kuten kertoo InfoTrends-raportti Beyond CMYK: The Use of Special Effects in Digital Printing .

Sen mukaan jonkinlaisia erikoistehosteita käytetään lähes 1,8 triljoonalla värisivulla (30 % kokonaissivumäärästä) Yhdysvalloissa ja Länsi-Euroopassa. Lisäksi raportissa sanotaan, että digitaalisesti tuotettuihin erikoistehosteisiin liittyy valtavia kasvumahdollisuuksia.

– Neon Pink -muste seuraa menestyksekästä Neon Yellow -mustetta, joka on auttanut tulostuspalveluita kehittämään vaikuttavia, värikylläisiä painotuotteita, sanoo Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen johtaja Eef de Ridder.

– Tulostuspalvelut haluavat yhä enemmän tarjota nopeita, helppoja ja kustannustehokkaita tulosteita, joilla erottuu markkinoilla. Uusin tuotteemme avaa lukuisia jännittäviä mahdollisuuksia.

Neon Pink -mustetta saa marraskuusta lähtien. Se voidaan lisätä asiakkaidemme käytössä oleviin Ricoh Pro C7100X -painokoneisiin.

Katso Ricohin kaikki tuotantotulostuspalvelut osoitteessa www.ricoh-europe.com

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin

Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi