Ricoh sisustusmateriaalien markkinoille uudella Ricoh Pro™ T7210 UV -suurkuvatulostimella

Ricoh Europe, Lontoo, 3.10.2017 Ricohin ensimmäinen UV-tasotulostin Ricoh Pro T7210 vastaa teollisuuden tarpeisiin tuottaa entistä räätälöidympiä ja pienempiä eriä yhä vaihtelevammille materiaaleille.

Sisustusmateriaalien tuotantotulostukseen optimoidulla Pro T7210:llä saa sekä erinomaisen kuvan laadun että hyvän tuottavuuden 50 m2 tunnissa vakiotilassa tai 100 m2 tunnissa pikatulostuksella. Laaja sovellusala sopii teollisuussektorin käyttöön, kuten sisustus- ja rakennusmateriaaleille, ja varsinkin jäykille ja raskaille materiaaleille, kuten lasi, puu, alumiiniyhdisteet ja metalli.

– Ricoh Pro T7210 on kärkituotteemme, kun laajennamme innovatiivisen mustesuihkutekniikan ratkaisuvalikoimaamme, sanoo Ricoh Europen tuotantotulostuksen mustesuihkuliiketoiminnan vetäjä Graham Kennedy. – Se hyödyntää Ricohin omaa mustesuihkuteknologiaa ja on suunniteltu innoittamaan käyttäjiä. Se tuo uutta potentiaalia ja arvoa nopeasti kehittyvälle markkinasektorille.

Tulostin soveltaa Ricohin omaa kuvankäsittelytekniikkaa sekä Ricoh MH54 -sarjan 12 vakaata ja erinomaisen tasaisesti suihkuttavaa tulostuspäätä. Ne on optimoitu Ricohin UV-musteelle, jonka tartuntaominaisuudet sopivat monille jäykille teollisuusmateriaaleille.

Pro T7210:n suurin materiaalikoko on 2,1 x 3,2 metriä. Sillä voi tulostaa yhdelle alustalle tai usealle valmiiksi leikatulle, korkeintaan 110 mm paksulle levylle. Teollisessa käytössä voidaan siis tulostaa suoraan materiaalin pintaan.

Ricoh Pro T7210 tulee myyntiin EMEA-alueella vuoden 2018 alussa . Se julkistetaan Euroopan markkinoille VISCOM Italia 2017 -messuilla 12.–14.10. Fiera Milanossa, halli 8, osasto L18.

Katso Ricohin kaikki tuotantotulostuspalvelut osoitteessa www.ricoh-europe.com .

| Tietoja Ricohista |

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi .

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Facebookissa: www.facebook.com/ricohfinland
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin