Ricoh vahvistaa innovatiivisen mustesuihkutekniikan johtoasemaansa uudella yhteensopivalla musteella

Ricoh Europe, Lontoo, 27.2.2018 – Ricoh Europe etenee harppauksin matkallaan maailman innovatiivisimmaksi mustesuihkutulostamisen yhtiöksi.  Koska tuotantotulostusyritysten vaatimukset digipainotoimittajille kasvavat, Ricoh ilmoittaa kehittäneensä kokonaan uuden mustetekniikan.  Uusi muste tulee pian markkinoille lisäoptiona sekä nykyisten että uusien asiakkaiden jatkuvasyöttöisiin Ricoh Pro™ VC60000 -mustesuihkualustoihin.

Ricoh vie uudella ratkaisulla johtavaa mustesuihkutekniikkaa entistä laaja-alaisempaan suuntaan. Ricohilla on vuosikymmenten kokemus tulostuspäätekniikan, aaltomuotojen ja mustekemian kehittämisestä, ja tämän ansiosta asiakkaat hyötyvät uutuudesta välittömästi ja jatkossakin. Uusien musteiden pikaisesta käyttöönotosta on huomattavaa etua:

• Musteet on suunniteltu tulostettaviksi suoraan perinteisille offset-pinnoille ilman esikäsittelyä. Näin ollen tuotantojärjestelmä on entistä joustavampi, taloudellisempi sekä mutkattomampi.
  • Ottamalla käyttöön uusimmat pigmenttimusteinnovaatiot yritykset voivat lisätä tuotteidensa kestävyyttä ja vedenkestävyyttä ja tulostuspäiden vakautta, kuten Ricohin nykyisilläkin musteilla. Entistä parempi väriasteikko lisää sekä kirkkaiden värien että täyteläisen mustan tukemia sovellusmahdollisuuksia.
  • Pinnoitetuille alustoille tulostaminen nopeutuu, mikä auttaa lisäämään tuotantoa (ja siirtymistä offsetista digipainoon) ja lyhentää sovellusten sekä kampanjoiden markkinointiaikaa.

– Asiakasyrityksemme ovat onnistuneet hienosti hyödyntämään Ricohin tuotannollisia mustesuihkuratkaisuja. He toimivat edelleen kumppaneinamme, kun kehitämme uutta tekniikkaa tulevaisuuden kasvun mahdollistaviin sovelluksiin, joihin he ovat sijoittaneet, sanoi Ricoh Europen kaupallisesta ja teollisesta tulostuksesta vastaava johtaja Eef de Ridder.

– Ricohin ja asiakkaidemme liiketoiminnan tulevaisuus on kytköksissä ymmärrykseemme markkinan ja kasvun vaatimista ratkaisuista. Ricohin uudet musteet ovat esimerkki todelliseen tilaisuuteen tarttumisesta. Ne mahdollistavat entistä paremmat värit, nopeamman tuotannon ja tavallisten paperilaatujen hyödyntämisen kaupallisessa tarjonnassa.

Lisätietoja saat osoitteesta www.ricoh-europe.com.

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Facebookissa: https://www.facebook.com/RicohFinland/
Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi