Ricoh vie julkaisijat digiaikaan Lontoon kirjamessuilla

Ricoh on Lontoon kirjamessuilla 8.–10.4.2014 kertomassa, miten painotuotteet pärjäävät digitaalisessa tulevaisuudessa.

Ricoh on Lontoon kirjamessuilla kertomassa teknologisista innovaatioista, joilla julkaisijat ja kirjapainot voivat lisätä painotuotteidensa arvoa. Ricoh keskustelee myös messuyleisön kanssa siitä, miten uusimmat trendit ovat muuttaneet  alan suhdetta teknologiaan  ja avanneet aivan uusia mahdollisuuksia sisällön jakamiseen.

Messuvieraat voivat tutustua Ricohin osaston 42-tuumaisella kosketusnäytöllä muun muassa videokirjaan, klikattavaan paperiin ja eri tavoin räätälöitävissä oleviin oppisisältöratkaisuihin.

Ricoh isännöi tapahtumassa myös paneelikeskustelua, jonka teemana on Transforming Creative Business in a Digital Age – Exploring New Business Models.

" Julkaisualalla tapahtuu paljon. Markkina muuttuu, painokset pienenevät ja nopeasti kehittyvä teknologia tuo mukanaan uusia haasteita. Painotuotteiden aika ei kuitenkaan ole vielä ohi. Kehitämme jatkuvasti uusia tapoja tukea kustantamoita ja painotaloja niiden siirtyessä digiaikaan”, toteaa Ricoh Europen tuotantotulostusliiketoiminnasta vastaava Benoit Chatelard.

Voit lukea uutisen kokonaisuudessaan Ricohin sivuilta .

Lainaukset

Painotuotteiden aika ei ole vielä ohi. Kehitämme jatkuvasti uusia tapoja tukea kustantamoita ja painotaloja niiden siirtyessä digiaikaan.
Benoit Chatelard