Ricoh viettää kesäkuussa ympäristökuukautta

Ricoh-konserni viettää koko kesäkuun ympäristökuukautta teemalla Ricoh Global Eco Action Month . Tavoitteenamme on lisätä ympäristötietoisuutta ja osallistua aktiivisesti erilaisiin ympäristönsuojelutoimenpiteisiin. Torstaina 5.6.2014 vietetään maailman ympäristöpäivää ja tuolloin Ricohin kaikissa toimipisteissä ympäri maailman pukeudutaan vihreisiin sekä sammutetaan turhien valojen lisäksi kaikki Ricohin valomainokset. Ainoastaan sataprosenttisesti uusiutuvalla energialla toimivat ja sitä myös tuottavat ekomainostaulut New Yorkissa, Lontoossa ja Sydneyssä pysyvät päällä.

Ricoh pyrkii kaikessa toiminnassaan huomioimaan ympäristön ja olemaan erinomainen yrityskansalainen myös kestävän kehityksen kannalta. Ympäristöpäivän sijaan vietämme ympäristökuukautta ja lisäämme osaltamme ympäristötietoisuutta positiivisella tavalla. Omien ympäristötoimiemme lisäksi autamme asiakkaitamme toimimaan tehokkaammin ja tuottavammin, silti ympäristöä kunnioittaen", kertoo Ricoh Europen ympäristöasioista vastaava Tom Wagland .

"Ricoh Global Eco Action käynnistyi vuonna 2006 sisäisenä kampanjana, jonka tavoitteena oli lisätä maailmanlaajuisesti Ricoh-konsernin työntekijöiden ympäristötietoisuutta. Nyt jo yhdeksättä kertaa järjestettävän kampanjan teema on Sharing the eco mind together eli ympäristöajattelun vieminen omien työntekijöidemme lisäksi myös muihin sidosryhmiin – perheille, ystäville, naapureille ja tietenkin myös asiakkaille."

Ricoh järjestää sidosryhmiensä kanssa ympäristöpäivänä erilaisia tapahtumia ja tempauksia eri puolilla maailmaa. Suosittelemme myös, että kaikki Ricohin asiakkaat vaihtavat laitteidensa virrankäyttöasetukset ekotilaan vähintään varsinaisena teemapäivänä – ja mieluiten tietenkin pysyvästi!

Lue lisää Ricohista sivuiltamme: www.ricoh.fi

Lainaukset