Ricohilla laajin tuotevalikoima FESPA 2018 -messuilla

Ricoh Europe, Lontoo, 8.2.2018 – Ricoh esittelee FESPA-messuilla, miten sen uusimmat innovaatiot voivat auttaa tulostuspalveluyrityksiä laajentamaan palvelujaan.

Ricoh isännöi 224 m2:n tilaa A50 hallissa 3.1 Berliinin messukeskuksessa 15.–18.5. kertoakseen tulostus- ja viestintäyrityksille uusista mahdollisuuksista kyltti- ja näyttösektorilla.

Ricoh esittelee uusinta tasopaino-, suurtulostus-, tekstiilipaino-, arkkisyöttö- ja mustesuihkutulostuspäätekniikkaa viidellä erikoisalueella.

Ricohin monien järjestelmän laajan tulostusmallivalikoiman sovellusmahdollisuuksia esitellään erillisessä ohjelmistostudiossa. Messuvieraat pääsevät tutustumaan mitä moninaisimpiin luoviin ratkaisuihin.

Ricoh Europen kaupallisen ja teollisen tulostuksen yksikön mustesuihkutulostuksen johtaja Graham Kennedy: – Meistä on hienoa päästä esittelemään jatkuvasti laajenevan valikoimamme järjestelmiä laidasta laitaan. Meillä on tarjota ratkaisut vaihteleviin haasteisiin sisustustuotteiden tasopainosta innovatiiviseen ja kustannustehokkaaseen tekstiilipainamiseen, suurtulostukseen ja suosittuihin itse kehittämiimme mustesuihkutulostuspäiden tekniikoihin. Asiantuntijamme ovat paikalla kertomassa lisäansaintamahdollisuuksista ja sujuvaa ja tehokasta työnkulkua tukevasta saumattomasta integraatiosta.

Ricoh sijaitsee lähellä FESPAn seminaari- ja klubialuetta ja pääsisäänkäyntiä. Messuvieraiden kannattaa tutustua Ricohin laajaan ja kustannustehokkaaseen valikoimaan ja sen tarjoamiin liiketoiminnan laajentamismahdollisuuksiin.

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com.

Seuraa meitä Facebookissa: https://www.facebook.com/RicohFinland/