Ricohin Click & Post edistää kirjeiden ja sähköpostin työnkulun automatisointia

Ricoh Europe, Lontoo 18.5.2017 Ricoh on lanseerannut Ricoh Click & Post -palvelun. Kyseessä on uusi työnkulkua edistävä sovellus, joka helpottaa yritysasiakkaiden toimintaa ja siirtymistä digitaaliseen työympäristöön.

Ricoh Click & Post automatisoi yksittäiset lähetykset, kuten kirjeet. Se yksinkertaistaa perinteisen postituksen työnkulkua ja hyödyttää kaikkia satunnaisesti viestiviä yrityksiä, joilla ei ole käytössään valmista prosessia tai seurantajärjestelmää.  Yksittäisten lähetysten luonti vie aikaa, aiheuttaa kustannuksia ja saattaa rikkoa yrityksen brändi- ja hallintokäytäntöjä.

Ricoh Click & Post tehostaa yrityksen toimintaa, koska sen avulla voi lähettää laadukkaita kirjallisia viestejä edullisesti omalta työpisteeltä.  Sovellus toimii verkkoportaalissa, jonne on tallennettu yrityksen brändin ja yhtenäisen viestinnän mukaisia valmiita kirjepohjia.

Näin Ricoh Click & Post toimii:

• Yritys rekisteröityy palvelun käyttäjäksi ja lataa Ricoh Click & Post -ohjaimen.
  • Yritys laatii tietoturvallisessa portaalissa työn, johon sisältyvät palaute-, esikatselu- ja muokkaustoiminnot.
  • Työ hyväksytään ja lähetetään tuotantoyksikköön tulostettavaksi ja postitettavaksi.
  • Lähetys arkistoidaan, ja sen kulkua voi seurata tarkasti vaihe vaiheelta, mikä vähentää inhimillisiä virheitä.
  • Palvelua isännöidään Ricohin suojatulla pilvipalvelimella, josta voi valita useita tulostuspaikkoja.

Ricoh Europen yritysprosessipalveluiden johtaja Edward Gower-Isaac: – Ricohin asiakkaat odottavat meiltä ratkaisuja, joiden avulla siirtyä digitalisoituihin ja mahdollisimman automaattisiin työnkulkuihin. Ricoh Click & Post on asiakkaidemme tarpeeseen kehitetty yksinkertaisen toimiva ja kustannustehokas postitusprosessi.  Manuaaliseen asiakirjojen hallintaan käytetty aika vähenee, jotta yritys voi keskittyä ydinliiketoimintaansa.  Ricohin palveluun kuuluva tietoturva antaa mielenrauhan ja lisää tulostuksen ja tuotannon tehokkuutta ja taloudellisuutta.

Ricohin yritysprosessipalvelut

Ricohin yritysprosessipalvelut tarjoavat ulkoistettuja ratkaisuja dokumenttien ja tulosteiden sujuvaan hallintaan ja laadun parantamiseen. Asiantuntemuksemme ansiosta yrityksesi työntekijöille jää enemmän aikaa keskittyä ydinliiketoimintaan ja siirtyä paperi-pohjaisista prosesseista kustannustehokkaampaan digitaaliseen työnkulkuun.

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com/business-services .

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi