Ricohin kumppanuus BDT Print Median kanssa laajentaa pitkien arkkien käyttöä

Ricoh Europe, Lontoo, 16.1.2018 – Tulostuspalveluyritykset pääsevät vastaamaan tehokkaasti asiakkaidensa vaatimuksiin pitkille arkeille tulostamisesta Ricoh Pro™ C9100- ja Ricoh Pro™ C7100 -sarjojen arkkisyöttöisten väridigipainokoneiden avulla. Uutinen on tulosta Ricohin kumppanuudesta saksalaisen käsittelyasiantuntijan BDT Print Median kanssa.

Integroimalla BDT:n VX370 Feeder -syöttölaitteen arkinsyöttöjärjestelmään yritys saa käyttöönsä tehokkaan ratkaisun pitkienkin arkkien syöttöön. Ratkaisu tukee monenlaisten materiaalien tehokasta suurtuotantoa. Esimerkkeinä vaikkapa vaakasuuntaiset A4-lehtiset, esitteet, julisteet ja kuusisivuiset A4-kansiot.

VX370 Feeder käyttää lajitteluun BDT:n patentoitua tyhjiötöntä Tornado-tekniikkaa, joten sillä voi käsitellä hyvin monenlaisia materiaaleja, joiden neliömassa on 60–400. Laitteen nosto- ja kuljetusmekanismi käsittelee varovasti ja luotettavasti pinnoitettua ja pinnoittamatonta paperia sekä pintakäsiteltyjä ja synteettisiä materiaaleja.

Sillä voi käsitellä jopa 700 mm pitkiä arkkeja ja 500 mm korkeita pinkkoja. Laitteen toistomuisti tukee tuottavuutta vähentämällä vaihtoihin kuluvaa aikaa.

Ricoh Europen kaupallisesta ja teollisesta tulostuksesta vastaava johtaja Eef de Ridder: – VX370 Feeder tukee yrityksiä, jotka tarvitsevat todella tehokkaan syöttöratkaisun ja käsittelevät joustavasti monia erilaisia pitkiä materiaaleja ja sovelluksia. Se avaa uusia markkinamahdollisuuksia ja edistää tuottavuutta sekä kannattavuutta.

BDT Print Median toimitusjohtaja Ralf Hipp: – Meistä on hienoa toimia Ricohin kumppanina ja tarjota heidän asiakkailleen joustava ja tuottava ratkaisu, joka tukee laadukasta tulostusta monille eri materiaaleille.

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com.

Seuraa meitä Facebookissa: https://www.facebook.com/RicohFinland/