Servinform valitsi Ricoh Pro™ VC60000:n valloittaakseen uusia markkinoita

Ricoh Europe, Lontoo, 11.4.2017 – Espanjalainen transaktiotulostusyritys Servinform on uusimpia nopean Ricoh Pro VC60000 -mustesuihkupainatuksen tarjoajia. Yritys ilmoitti asiasta Hunkeler Innovationdays 2017 -tapahtumassa.

Servinform valitsi Ricoh Pro VC60000:n rikastaakseen palvelutarjontaansa ja laajentaakseen uusille markkinoille, kuten kirjojen ja suorapostin tuotantoon.

Servinform palvelee montaa sektoria, kuten julkista hallintoa, julkisia palveluja ja tietoliikenne- sekä rahoitusaloja. Yritys on käyttänyt jatkuvasyöttöistä InfoPrint 5000 -tekniikkaa jo kymmenen vuotta, ja sen Madridin toimipaikassa on kolme painolinjaa.

Toimitusjohtaja Ignacio Rufo kertoo: – Päätös oli helppo, kun markkinoilta löytyi Ricoh Pro VC60000:n kaltainen edistynyt järjestelmä. Kumpikin osapuoli on pelannut hyvin yhteen. Meillä on pitkä ja vakaa suhde Ricohin kanssa, siitä ei ole epäilystäkään.

Tekniseltä kannalta katsottuna Pro VC60000:n maksiminopeus 150 metriä minuutissa sekä jopa 1200 x 1200 dpi:n resoluutio vakuuttivat Servinformin. Laite auttaa yritystä laajentamaan palveluvalikoimaansa.

– Teknisen markkinajohtajuuden säilyttäminen on meille hyvin tärkeää, sanoo Servinformin toimitusjohtaja Manuel Alonso-Viguera. – Pro VC60000:n avulla etenemme askeleen oikeaan suuntaan, sillä se avaa meille uusia keinoja ja sovelluksia, joilla erottautua markkinoilla entistä paremmin. Voimme edetä uusille sektoreille, kuten kirjoihin ja suorapostiin.

Ricoh Europen kaupallisen tuotantotulostuksen johtaja Eef de Ridder kertoo: – Meistä on todella hienoa voida tehokkaasti suojata asiakkaidemme investoinnit. Serviformin Pro VC60000 -tilaus on luonnollinen seuraus luottamukseen ja innovointiin perustuvasta vahvasta ja kestävästä suhteestamme.

Roni Keini, Business Manager/Production Printing

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi