Shell valitsi Ricohin tulostuspalvelujensa ensisijaiseksi toimittajaksi

Ricoh Europe, Lontoo, 21.3.2018 Ricoh on valittu Shell-konsernin tulostuspalvelujen ensisijaiseksi toimittajaksi. Sopimukseen sisältyy, että Ricoh tukee Shellin hoitamia tulostustoimintoja 98 toimipaikassa ympäri maailmaa, mikä tarkoittaa tuhansien Ricohin monitoimitulostinten, Ricohin Streamline NX:n, Device Manager NX:n ja Mobile Printing -ohjelmiston käyttöönottoa. Ricoh hallinnoi ja hoitaa ohjelmistoja Shellin yksityisen pilvi-infrastruktuurin kautta ja toimittaa Shellin toimistoihin 20 laitetuki-insinööriä.

Ricoh on tärkeä kumppani, joka auttaa Shellin IT-toimintoja saavuttamaan tavoitteensa liiketoiminnallisen arvon tuottamisesta tekniikan avulla.

Ricoh Europen toimitusjohtaja David Mills: – Kykymme toimittaa suuren luokan luotettavia, turvattuja ja ketteriä tulostuspalveluja auttaa varmistamaan, että asiakkaidemme liiketoiminta sujuu tehokkaasti. Shellillä on käytettävissään tulostustekniikkaa, joka voi siivittää yhtiön menestymään kautta koko digitaalisen aikakauden. Meistä on hienoa tukea heitä tällä jännittävällä matkalla.

Lisätietoja on osoitteessa www.ricoh-europe.com.

Anne Hernetkoski, Marketing Manager

Seuraa meitä Twitterissä: www.twitter.com/ricohfin
Seuraa meitä LinkedInissä: www.linkedin.com/company/ricoh-finland-oy

Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä IT- ja viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan. Ricohin tunnuslause on imagine. change. Ricoh tarjoaa palveluja ja teknologiaa, jotka auttavat niin yrityksiä kuin yksilöitäkin innovoimaan uusia tehokkaampia työtapoja, toimimaan ympäristöystävällisemmin ja kasvattamaan liiketoimintaa.

Lisätietoja löydät osoitteesta www.ricoh.fi ja www.imaginechange.fi