Design Hill tuo valoa myöhäissyksyyn

Eero Aarnion Paloma Halikossa

Eero Aarnion uusin taianomainen luomus, Paloma-lintunen lennähtää Halikon Design Hillin tapahtumaan 15.11.2013. Sään ja pakkasen kestävästä polyetyleenistä valmistettu satujen lintu toimii puutarhapenkkinä, jonka voi myös valaista eri värein. Paloman lisäksi syyspuutarhaan tuovat valoa Serralungan valaistut ruukut. Palomaa ja ruukkuja maahantuo suomalainen Oy Roltrade Ab. Design Hill sijaitsee Halikossa – E 18 moottoritien liittymässä nro 13 – suoraan Tukholma-Turku-Helsinki-Pietari tien varressa. Helsingistä Design Hilliin on matkaa noin 1 h 15 min ja Turkuun n. 35 minuuttia.

Paloma- lintu on puutarhapenkki

Paloma on istuin, sisutuselementti ja levähdyspaikka. Italialaisen Serralungan toteuttaman Paloma-puutarhapenkin strategiset mitat ovat 190x37,5xh52cm ja se painaa 4kg. Valolla varustetun Paloman saa omakseen alkaen 345 € ja ilman valoa lintu lennähtää omaksi 180 €:lla.

Syystalven kasvit säänkestävän valoruukun syliin

Syksyn värikkäät kasvit hehkuvat myös tummissa illoissa Serralungan valoruukuissa. Alumiinimuoteilla valmistetut polyetyleeniruukut viimeistellään käsityönä. Ruukkuja on monen kokoisia, monen muotoisia, jokaiseen tilaan - patiolle tai puutarhaan sopivia. Innovatiivisen valmistusprosessin ansiosta ruukut ovat kevyitä ja helppoja sijoittaa terasseille ja parvekkeille.

Serralungan filosofian mukaan jokaisella sielulla on oma rauhan tyyssijansa. Visuaalisen elämyksen syventämiseen Serralunga tähtää taidokkaasti valmistamillaan monikäyttöisillä puutarhavalaisimilla, koriste-esineillä ja huonekaluilla. Serralungan nimekkääseen suunnittelijakaartiin lukeutuvat mm. Eero Aarnio, Zaha Hadid, Philippe Starck ja Jean-Marie Massaud.

Suomalainen Oy Roltrade Ab on jo yli 30 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat niin yksityiskotien kuin julkisten tilojenkin sisustamiseen. Jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan.