Design on Joulupukin valinta!

Jos Joulupukki saisi valita, hän pakkaisi pukinkonttiin tyylikkäitä, aikaa ja katseen kestäviä lahjoja. Design on ekologinen valinta.

Halkokori – designia vihdoinkin!

Hyvästi kosteat pärekorit! Rais teki halkokoristakin tyylikkään designkalusteen! Kevyen, kestävän ja elegantin kevytmetallikorin muodot hivelevät silmää. Carry’ssä on silikonipäällysteiset kantokahvat ja se painaa vain 2,5 kg. Korin värivalinta muodostuu vaikeaksi; lämmin punainen, lime, siniharmaa vai klassiset musta ja teräs? Rais Carry ovh 300 euroa.
Rais-takkojen ja -tuoteperheen maahantuoja on Oy Roltrade Ab

Serralungan punaisena hehkuva valoruukku tuo joulun

Serralungan punaista valoa hehkuva valoruukku tuo valoa tummaan jouluiltaan. Alumiinimuoteilla valmistetut poloetyleeniruukut viimeistellään käsityönä. Innovatiivisen valmistusprosessin ansiosta ruukut ovat kevyitä ja helppoja sijoittaa terasseille ja parvekkeille. Serralunga 617 Bordato Liscio led valolla: 461 euroa
Serralungan maahantuoja on Oy Roltrade Ab

Skagerak valloittaa keittiössä

Laadukkaitten terassikalusteiden valmistaja Skagerak valloittaa myös keittiössä. Näitä on ilo kerätä. Aluset, astiat ja tarvikkeet luovat tyylikästä tunnelmaa niin kaupunkikodissa kuin maalla ja merelläkin. Pantry leipälaatikko (ovh 124 euroa) ja tiikkinen leikkuulauta (50x27x3cm; ovh 76 euroa).
Skagerak kalusteita ja sisustustavaroita maahantuo Oy Roltrade Ab

Tiedustelut roltrade@roltrade.com