Designtakka yhä useamman ulottuvilla

Rais ja kolme uutuustakkaa valloittavat

Designtakkavalmistaja Rais on uudistanut takkamallistonsa. Raisin valikoimissa paikkansa säilyttävät toki järeät design-takatkin, mutta katsokaa ja ihastukaa kolmeen uuteen takka-sisarukseen, Vivaan, Rivaan ja Q-TEE’hen. Ne ovat mitoiltaan sopusuhtaisia, pieniä ja keveitä, ja hintakin sopii pienempään budjettiin. Rais-takat sopivat niin yksityiskoteihin kuin julkisiin tiloihinkin. Raisia maahatuo Oy Roltrade Ab.

Jos Raisin rinnastaisi Audiin, olisi Viva-takka Audi A 4! Se on täysin pyöreä, isolla ikkunalla ja lämpiämättömällä kädensijalla varustettu. Riva on Vivan pikku-sisko, jonka ovi ja sivut ovat taivutettua lasia, ihan selvä A3. Rivan tulipesä on pyöreästä ulkomuodosta huolimatta neliön muotoinen. Q-TEE sopii muotoilultaan erinomaisesti esim. loft-asuntoihin, sen muotoilussa on maskuliinisuutta, joka sytyttää!

Käyttäjäystävällinen ja ekologinen

Rais-takat on suunniteltu käytettäviksi joka päivä. Takan oven kädensija on aina ”kylmä”; suuren tulipesän ja perusteellisesti testatun palamistekniikan ansiosta Rais®-takkatuli on ekologinen vaihtoehto lämmittämiseen. Takan hallitun palamisprosessin johdosta tulipesän lämpötila nousee korkeaksi, jolloin palaminen on puhtaampaa, eikä hiukkaspäästöjä synny.