Habitare-messut inspiroi

Design-takkojen ja -kalusteiden pop up store Helsinkiin

Design-kalusteiden maahantuoja Oy Roltrade Ab avaa pop up storen Helsingin Lauttasaareen kuukaudeksi Habitare messujen innoittamana, avajais- lauantaista alkaen 17.9.2011.

Vattuniemenkatu 3:ssa storen avajaiset osuvat Habitare-messujen yhteyteen, eli -store on avoinna lauantaista 17.9 alkaen lauantaihin 15.10 asti. Liike on avoinna tiistaista perjantaihin klo 12.00–19.00 ja lauantaisin klo 10.00–16.00. Nyt jos koskaan ulottuvillasi on design-takkojen valiot ja uutuudet pop up-hintaan!

Takkojen lisäksi kannattaa tulla katsastamaan storen designhuonekalut. Mallikappaleita hullunhalpaan syyshintaan!

Roltrade on jo 25 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat niin yksityiskotien kuin julkisten tilojenkin sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat kevyttakat sekä ulkoterassi- ja puutarhakalusteet. Jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan. Roltraden tuotteita löytää varsinkin suurten kaupunkien design-kalustamisen erikoisliikkeistä. Roltraden design-takkoja edustavat takkojen erikoisliikkeet kautta maan.

Lisätietoja www.roltrade.com, puh: 010 322 0500

Vattuniemenkatu 3, 00210 HELSINKI