Loistava syksy!

Valaise syyspuutarha jättiruukuilla

Italialaisen Marco Serralungan filosofian mukaan jokaisella sielulla on oma rauhan tyyssijansa. Tämän paikan visuaalisen elämyksen syventämiseen Serralunga tähtää taidokkaasti valmistamillaan monikäyttöisillä huonekaluilla, puutarhavalaisimilla, ja koriste-esineillä , joita nyt saa Suomesta Roltraden maahantuomana. Serralungan nimekkääseen suunnittelijakaartiin lukeutuvat mm. Zaha Hadid, Philippe Starck ja Jean-Marie Massaud.

Syyskesän istutusten paikka on ruukku! Kansainvälisten suunnittelijoiden ja arkkitehtien ruukuissa on epätavallisia, mielenkiintoisia muotoja, jotka tekevät Serralungan ruukkukokoelmasta ainutlaatuisen. Ja ainutlaatuisina niitä pidetäänkin - veistoksellisia Serralungan ruukkuja voi nähdä ympäri maailmaa esimerkiksi lentokentillä, hotelleissa ja messukeskuksissa.

Syysilta valoa tulvillaan

Syksyn värikkäät kasvit hehkuvat myös tummissa illoissa Serralungan valoruukuissa. Alumiinimuoteilla valmistetut poloetyleeniruukut viimeistellään käsityönä. Innovatiivisen valmistusprosessin ansiosta ruukut ovat kevyitä ja helppoja sijoittaa terasseille ja parvekkeille.