Merihenkiset kalusteet ovat nyt tummia ja tyylikkäitä

OCEANHOUSE kalusteet rantautuivat Suomeen muutama vuosi sitten. Valkoiset, vähän rustiikitkin kalusteet ovat nyt saaneet rinnalleen uudet tummat sisaret. Hiilenmusta väritys inspiroi aivan uudenlaisiin merihenkisiin tunnelmiin ja vie ajatukset vanhojen purjelaivojen aikaan. Samalla kun huonekalut ovat uudistuneet, on tekstiiliperhe kasvanut mm. laadukkailla sängynpeitteillä ja tyynynpäällisillä. OCEANHOUSE erottuu todella edukseen, rennon tyylikkyytensä säilyttäen.

Amerikan itärannikko, Ruotsin länsirannikko; molemmissa maailmoissa meri, tuuli, suolaiset kalliot, ihanat puurakennukset ja pienet kalasatamat puhuttelevat kulkijaa. Houkuttelevat viipymään ja viihtymään. Amerikan itärannikon vauras, rento eleganssi on ankkuroitu Ruotsin länsirannikon karhean kotoiseen sisustustyyliin. Tyyli on vangittu OCEANHOUSEn sisustustuotteisiin. Kalusteet, tekstiilit ja taulut sopivat niin vapaa-ajan kuin talvikotiinkin. Suomeen tuotteita maahantuo Roltrade Oy.

OCEANHOUSEn perustivat Göteborgilaiset Per & Karin Ström vuonna 2006. Molemmat olivat entisessä työssään matkustaneet paljon, usein merellisissä maisemissa. ”Meitä inspiroivat merelliset aiheet, ja valkoiset rustiikitkin huonekalut syntyivät ensin omaan käyttöömme. Moni ihastui niihin, ja aloimme tehdä niitä tilauksesta lisää. Vähitellen valikoimaan tulivat myös taulut ja viime keväänä myös tekstiilit”, kertoo Per Ström. OCEANHOUSEn väriskaala on hillitty ja tarkkaan harkittu: pääväreinä ovat klassiset valkoinen ja tumman sininen.

Oy Roltrade Ab on jo 25 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat ravintolakalusteet, ulkoterassi- ja puutarhakalusteet sekä kevyttakat. Roltraden tuotteita löytää huonekalu- ja sisustusliikkeistä sekä takkojen erikoisliikkeistä kautta maan.

Lisätietoja tuotteista ja jälleenmyyjistä: www.roltrade.com, puh 010 322 0500

Vattuniemenkatu 3, 00210 HELSINKI