Nomad hylly, tikkaat vai molemmat?

Kompakti asuminen haastaa huonekalusuunnittelun. Monikäyttöisyys on päivän sana, esteettisyys itsestäänselvyys. Skagerakin FSC-sertifioidusta tammesta valmistettu Nomad ihastuttaa – käytä miten haluat, tikkaina, hyllynä, vaatepuuna tai pelkkänä sisustuselementtinä. Suunnittelijatrio VE2 loi Nomadin säilytyshuonekaluksi. The Formaland Design Award palkittu Nomad nojaa rennosti seinää vasten. Tuunaa miten haluat! Lisätäänkö koukkuja vai hyllyjä vai molempia? Omakseen Nomadin saa alkaen 313 eurolla, maahantuoja Oy Roltrade Ab

Skagerak

Vuonna 1844 perustettu Skagerakin kalustetehdas sijaitsee Pohjois-Jyllannissa. Yritys tunnetaan myös laadukkaista ulkohuonekaluistaan. Lähes 170 toimintavuoden aikana on syntynyt designin ja laadun perinne, joka elää vahvana ja elinvoimaisena. Skagerakin tuotteet ovat luovia, esteettisiä, laadukkaita ja ajattomia.

Oy Roltrade Ab

Oy Roltrade Ab on jo 30 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat ravintolakalusteet, ulkoterassi- ja puutarhakalusteet sekä kevyttakat. Roltraden tuotteita myyvät huonekalu- ja sisustusliikkeet sekä takkojen erikoisliikkeet kautta maan.