Suunnittele ikioma designtakkasi!

Tunnettu tanskalainen takkavalmistaja Morsø tarjoaa nyt mahdollisuuden osallistua oman takan suunnitteluun. Haluatko matalan vai korkean mallin? Puulaatikolla vai varaavin kivin? Morsø tuo markkinoille uutuustakkamalliston, joka suo tilaajalle vapausasteita. Kaikki takat ovat muodoltaan pyöreitä, suurella lasiosalla. Elävän tulen tunnelma valtaa huonetilan perimmäisenkin sopukan. Morsø 7900-sarjan takkojen hinnat ovat alkaen 3 150 € euroa. Takkoja maahantuo designtakkatalo Oy Roltrade Ab.

Monica Ritterband on Morsøn uuden Joutsenmerkityn valurautaisen takkasarjan suunnittelija. Hän haluaa antaa takan omistajalle maksimaalisesti vapautta niin takan ulkoiseen suunnitteluun kuin sen käyttötarkoituksenkin määrittämiseen. 7900 takka koostuu moduuleista, ja ovat aivan uutta takkamaailmassa. Ne mahdollistavat oman takan kokoamisen ja suunnittelun ainutkertaisella tavalla.

Takan lähtökohtana on pyöreä tulipesä jota ympäröi lasi niin edestä kuin sivuiltakin. Näin tulta voi ihailla monesta eri suunnasta. Pyöreään tulipesään voit liittää haluamasi lisäosia, klapitelineen, puulaatikon jne.

Huoneen tyyli määrittää takan suunnittelua. Jos klapit ovat osa huoneen tunnelmaa, valitse malli, jossa on avonainen puutila klapeille, jos huoneen tunnelma on hillitty, valitse malli, jossa on ulosvedettävä puulaatikko. Puulaatikossa puut säilyvät katsojien silmiltä piilossa takan alla.

7900 sarjan takoillaan Morsø tarjoaa myös optioksi puulämmitteisen varaavan takan.

Kauniita yksityiskohtia

Morsø on myös huomioinut kauniit, pienetkin yksityiskohdat uutta takkasarjaa suunniteltaessa. Kaikkien takkojen ovet sulkeutuvat turvallisesti pelkästä kosketuksesta.

Tulta voi säädellä ilmaventtiilin tyylikkäällä ruostumattomasta teräksestä valmistetulla pienellä kädensijalla, joka sopii hyvin yhteen takan tulisijan oven kädensijan kanssa. Kädensijat luovat kontrastin valurautaiseen takkaan.

Kuvatekstit:

Morsø lanseeraa uuden puulämmitteisten takkojen sarjan. Takkoja voi tuunata ja designata omaan makuun sopivaksi. Tämä on 7990 puutelineellä.

Kaikki uudet 7900 sarjan takat ovat muodoltaan pyöreitä ja niissä on suuri lasiosa. Näin tuli tuo tunnelmaa kaikkialle huoneeseen.

Morsøn uutta takkaa saa myös varaavana, jolloin siihen valitaan moduuli, jossa on lämpöä varaavat kivet.

Oy Roltrade Ab on jo 25 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat niin yksityiskotien kuin julkisten tilojenkin sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat kevyttakat sekä ulkoterassi- ja puutarhakalusteet. Jälleenmyyntiverkosto kattaa koko maan. Roltraden tuotteita löytää varsinkin suurten kaupunkien design-kalustamisen erikoisliikkeistä. Roltraden design-takkoja edustavat takkojen erikoisliikkeet kautta maan. Tiedustele lähintä valtuutettua Morsø jälleenmyyjää sähköpostitse: roltrade@roltrade.com.