Takka-ihmisen toivelahja

Toimivaa designia pukinkonttiin

Pukinkonttiin kannattaa valita laadukkaita ja kestäviä tuotteita, jotka ilahduttavat lahjan saajaa pitkään. Laatutuote on myös ekologinen ja vastuullinen valinta. Designtakoistaan tunnettu Rais on lanseerannut kokonaisen sarjan takkojen oheistuotteita, jotka sopivat suomalaiseen kotiin. Valkoinen tai musta Woodwall (alkaen 272 €) on laadukas puuteline, Rais Walltools (439 €) kannattelee hiilihankoa ja tuhkalapiota, ja tyylikäs Rais Lightning – rasia (194 €) kätkee sisälleen vähän kookkaammatkin tulitikut.

Perinteisten muotojen kannattaja taas ihastunee Morsön suloisen lempeään ilmankostuttajaan. Pannu täytetään vedellä ja asetetaan kevyttakan tai kamiinan päälle, hinta alkaen 108 €. Pikkurahalla saa omakseen Morsön puunkantokassin, 20€. Laatulahjat lämmittävät saajan mieltä vuosikausia.

Mainitut hinnat sisältävät alv. 24 %.

Rais- ja Morsön tuotteita maahantuo Oy Roltrade Ab.

Oy Roltrade Ab

Oy Roltrade Ab on jo 30 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat ravintolakalusteet, ulkoterassi- ja puutarhakalusteet sekä kevyttakat. Roltraden tuotteita myyvät huonekalu- ja sisustusliikkeet sekä takkojen erikoisliikkeet kautta maan. Lähimmän myyntipisteen tiedot saat Rotlradesta