Takkatuli pohjoismaisen kodin perusoikeus

Takkatuli on pohjoismaisen kodin perusoikeus. Pienempiinkin neliöihin kaivataan tunnelmanluojaa! Näin ajateltiin Morsøllä 7400-sarjan takkoja kehiteltäessä. Sarja luotiin Morsøn 160-vuotisen takkavalmistuksen kunniaksi, klassikoiksi jo syntyessään. 7400-sarjan takoissa on siroon kehikkoon istutettu suuri tulipesä. Tämän pienen, mutta tehokkaan tunnelmanluojan voi myös asentaa seinälle. Takkojen hinta/laatusuhde on erinomainen, ovh mallista riippuen, alkaen 2 620 € euroa. Morsøn maahantuoja on Oy Roltrade Ab.

Koteihin ja julkisiin tiloihin

Roltrade takat sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen.

Oy Roltrade Ab on jo yli 30 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat takat ovat ajattomia, helppoja asentaa ja käyttää. Ympäristöystävällisyydessä takat ovat alansa huippuja, ladultaan kestäviä ja pitkä-ikäisiä. Kaikki Roltrade takkamaailman takat ovat testattuja, sertifioituja ja CE-merkittyjä.

Tiedustelut roltrade@roltrade.com