Uudet Barbas Energa –ekotakat

Markkinoiden puhtaina palamista?

Hollantilainen Barbas –takkavalmistaja lanseeraa uuden, energiatehokkaan Energa-takkasarjan. Nimensä mukaisesti siinä on yhdistetty korkeatehoinen, lähes hiukkaspäästeetön palaminen ja ympäristöystävällisyys. Energa on todellinen ekotakka. Barbas uskoo Energa-takkojen hiukkaspäästöjen olevan markkinoiden pienimmät. Takassa on keraaminen hiukkassuodatin, joka kerää tehokkaasti palamisesta syntyvät epäpuhtaudet.  Energa on esillä7.-10.4. OmaKoti-messuilla Helsingissä osastolla 3d21 Helsingin messukeskuksessa. Takkoja maahantuo suomalainen Oy Roltrade Ab.

Energa on markkinoiden vihrein kasettitakka, jossa on paloturvallinen saranaovi. Energa-sarjaa on kehitetty usean vuoden ajan ja nyt myynnissä on aivan uusi Energa, jossa vieläkin suurempi lämpöteho ja jossa lähes puhdas palaminen yhdistyy uuteen muotoiluun. Takkaa saa kolmessa eri koossa, joista suurin ”Tunnel” voidaan asentaa tilanjakajaksi ja nauttia takkatulesta kahdesta suunnasta.