UUSI LUKSUSTAKKA NYT SUOMESSA – BARBAS EVO

Lähes neljäkymmentä vuotta designtakkoja valmistanut hollantilainen Interfocos on Barbas Evo – uutuustakallaan nostanut takan himoittujen sisustustuotteiden joukkoon. Kun intohimona on design ja vaatimustaso korkea, on Barbas Evo selvä valinta. Takka on täynnä tekniikkaa ja helppokäyttöisyyttä; ovi avautuu kaukosäätimellä, puunkulutus on pientä, palaminen tehokasta ja kuitenkin visuaalisesti elämys! Ylellinen Barbas on puulämmitteisten tulisijojen ja eurooppalaisten ammattisisustajien arvostama merkkituote. Barbas Evon suositushinta on alkaen 7 100 euroa ja sitä maahantuo Oy Roltrade Ab.

Barbas Evo – takan ovi avautuu kaukosäätimellä

Takan ovi avautuu rennolla kädenliikkeellä kaukosäätimellä. Voit painaa lasin osaksi tai kokonaan alas. Nauti tulesta miten haluat. Takkasi on kodissasi. Ja kotisi on linnasi.

Barbaksen Evossa käyttömukavuus ja näyttävyys viety äärimmilleen, tulta ihaillaan suuren lasioven läpi, jota voi ohjata kaukosäätimellä. Barbas Evo on visuaalisesti ihana ja mukava lämmön lähde keraamisen takkapesänsä ansiosta. Kaksiosaisen tulipesän nerokkaasti sijoitetut seinät vähentävät puun kulutusta 45 %.

Pieni tulipesä säästää puuta

Pieni tulipesä säästää puuta ja lasioven läpi voi ihailla pienemmällä puumäärällä pitkään palavaa, vähäpäästöistä takkatulta. Korvausilmajärjestelmän ansiosta Barbas Evo on tehokas ja ympäristöystävällinen käytössä.

Oy Roltrade Ab on jo yli 30 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat takat ovat ajattomia, helppoja asentaa ja käyttää.

Ympäristöystävällisyydessä takat ovat alansa huippuja, ladultaan kestäviä ja pitkä-ikäisiä. Kaikki Roltrade-takkamaailman takat ovat testattuja, sertifioituja ja CE-merkittyjä.

Koteihin ja julkisiin tiloihin

Roltrade takat sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen. Tiedustele lähintä jälleenmyyjää Roltradesta.

Lisätietoja:  www.roltrade.com, puh 010 322 0500,Vattuniemenkatu 3, 00210 HELSINKI,Tiedustelut:  roltrade@roltrade.com

Avainsanat: