Uusi paras pyöreä takka? – se on Rais!

Uusi RAIS Viva 120 kevyttakka on muotoilultaan edelläkävijä. Yhdestä ainoasta kappaleesta ilman sauman saumaa valmistettu pyöreä takka näyttää sen minkä tiesimmekin: vähemmän on enemmän! Takan tiukka, yksinkertainen muotokieli puhuu puolestaan. Kaunokaisen voi asentaa kääntyvälle sokkelille, joten sen asentoa voi helposti muuttaa, ja tulta ihailla tasan siitä kulmasta kuin kulloinkin haluaa!

Takassa on useita uusia teknologiaratkaisuja, jotka vievät takan Skandinavian markkinoiden ehdottomaan kärkeen, kun puhutaan ympäristöystävällisyydestä ja palamistehokkuudesta, tanskalaiselta RAISilta kerrotaan.

RAIS Viva 120 – takassa on sivulasit, joiden ansiosta tulta voi ihailla kolmesta suunnasta. Tehokas tuuletusjärjestelmä estää lasien nokeentumisen. Ajattoman muotoilun ja kokonsa ansiosta takka sopii useimpiin asuntoihin. Kuten kaikissa RAIS-takoissa pysyy oven ruostumattomasta teräksestä valmistettu kädensija viileänä. Takassa on myös arina ja fiksu tuhkalaatikko.

Matalaenergia- ja passiivitaloihin

Viva 120 takassa on AIR-järjestelmä, joka ottaa palamisilman ulkoa. Siksi takka sopii hienosti uusiin tiiviisiin matalaenergia- tai passiivitaloihin.

Lämmön voi ottaa talteen! Uuteen Viva 120 takkaan voi laittaa lämpökivet. Takassa on tilaa noin 30 kilolle lämpökiviä joihin lämpö varastoituu ja luovuttaa lämpöä pitempään. Savunpoiston voi asentaa päältä tai takaa. Viva 120 voidaan asentaa vapaasti huoneeseen tai seinää vasten.

Käyttäjäystävällinen ja ekologinen

Rais-takat on suunniteltu käytettäviksi joka päivä. Takan oven kädensija on aina viileä; suuren tulipesän ja perusteellisesti testatun palamistekniikan ansiosta Rais®-takkatuli on ekologinen vaihtoehto lämmittämiseen. Takan hallitun palamisprosessin johdosta tulipesän lämpötila nousee korkeaksi, jolloin palaminen on puhtaampaa, eikä hiukkaspäästöjä synny.

Avainsanat: