Uusia jakkaroita Skagerakilta

Jens Quistgaardin suunnittelema Fionia uutuusjakkara on osoitus vuosisataisen käsityötaidon ja suunnittelun tuloksesta. Jakkara on tyylikäs myös kokoon taitettuna. Sitä voidaan käyttää kodin jokaisessa huoneessa, jakkarana, sivupöytänä tai kukkien alla. Värivaihtoehtoja on kolme. Fioniaa saa tiikkisenä, tammisena ja mustana.

FSC-sertifioidusta tammesta valmistettu Cobbler Stool on lähtöisin Uffe Bergin kynästä. Se on sukua perinteiselle lypsyjakkaralle. Käyttökaluste siis! Jakkaran muotokieli on ankaran yksinkertainen ja sopii siksi mihin tilaan vain. Cobbler Stool on uusi tulkinta klassikosta ja tuo ripauksen nostalgiaa moderniin kotiin.

170 vuoden huonekalujen valmistus- ja suunnitteluperinteiseen nojaavaan Skagerakin laatuun voi luottaa. Fionian ovh on 256 euroa ja Cobblerin 283 euroa. Maahantuoja Oy Roltrade Ab.

Skagerak

Vuonna 1844 perustettu Skagerakin kalustetehdas sijaitsee Pohjois-Jyllannissa. Yritys tunnetaan myös laadukkaista ulkohuonekaluistaan. Lähes 170 toimintavuoden aikana on syntynyt designin ja laadun perinne, joka elää vahvana ja elinvoimaisena. Skagerakin tuotteet ovat luovia, esteettisiä, laadukkaita ja ajattomia.

Oy Roltrade Ab

Oy Roltrade Ab on jo 30 vuoden ajan tuonut maahan kansainvälisen designin huipputuotteita suomalaiseen sisustamiseen. Ammattilaisten arvostamat tuotteet sopivat erilaisiin kohteisiin, niin yksityiskotien kuin julkisten tilojen sisustamiseen. Suurimmat tuoteryhmät ovat ravintolakalusteet, ulkoterassi- ja puutarhakalusteet sekä kevyttakat. Roltraden tuotteita myyvät huonekalu- ja sisustusliikkeet sekä takkojen erikoisliikkeet kautta maan.